שרית רדין סמנכ”לית השיווק החדשה בקרסו מוטורס

  • רדין מגיעה מתחומי הפיננסים והשירותים.
  • צופה תקופה מרתקת כאשר העדפות צרכני הרכב משתנות.
  • מהפכת הדיגיטאל והביג דאטה מגיעה לתחום הרכב.
שרית רדין, סמנכ"לית שיווק בקרסו מוטורס (אלעד גוטמן)
שרית רדין, סמנכ”לית שיווק בקרסו מוטורס (אלעד גוטמן)

אוטוניוז, 11.06.2017 – שרית רדין לסמנכ”לית השיווק בקבוצת קרסו מוטורס ובמסגרת תפקידה תהיה אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום, והפעילות הדיגיטלית, של  מותגי קבוצת קרסו מוטורס, ובכללם:  רנו, ניסאן, אינפינטי, דאצ’יה, וחברת קרסו טרייד אין.

רדין (42) מילאה תפקידי ניהול שיווק ויעוץ בכירים בעולמות הפיננסים, והשירותים תוך דגש על שיווק מבוסס מידע ותובנות לקוח. בשש השנים האחרונות היא שימשה כמנהלת אסטרטגיה,  אנליזה ומחקר בבנק מזרחי טפחות, הובילה  את אסטרטגית הבנקאות האנושית הקימה את חדר המבצעים וה- Data driven marketing של הבנק. קודם  לכן  הייתה חברת הנהלה בסינרג’י, חברת יעוץ חדשנית אשר התמחתה בנושאי ה-self service, ושיווק מבוסס נתונים ו-CRM.

“הצטרפתי לקבוצת קרסו בפתחה של תקופה מרתקת ומאתגרת של מספר מהפכות המתהוות בענף הרכב העולמי והמקומי,” אמר רדין בהודעה לעיתונות. “שינויים בהעדפות הצרכנים ובהרגלי הצריכה שלהם, כניסה לתחום הרכבים החשמליים, שירותי תחבורה שיתופיים, connected car, הרכב האוטונומי ועוד. כל אלו ועוד צפויים להביא לשינויים רדיקליים בענף ומרגש לקחת בהם חלק.

“מעבר לכך מהפכת הדיגיטל והביג דאטה אשר מגיעה גם לענף הרכב, מביאה לטרנספורמציה בתפקידו של סמנכ”ל השיווק. כיום סמנכ”ל השיווק נדרש ליכולות ורסטיליות. מחד עליו לתת דגש למהלכי השיווק והפרסום “המסורתיים”, להיות יצירתי יותר מתמיד ולבלוט אל מול התחרות הגדולה. מאידך עליו לנהל  שיווק מבוסס נתונים ומספרים, עליו לנתח אנליזות ולהכיר כלים וטכנולוגיות חדשות, עליו לפעול באופן פרסונלי וממוקד באמצעות כלים דיגיטליים  מדידים.

“אני שמחה מאד להצטרף [לקבוצת קרסו] … ולהצעידה גם לתחום הדיגיטל, תוך מינוף הטכנולוגיות והכלים החדשניים העומדים לרשות אנשי שיווק כיום.”

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!