CXPERIENCE- קונספט העתיד של סיטרואן

cit_CXPERIENCE_CONCEPT_0772
סיטרואן CXPERIENCE מוכנה לתערוכת פאריס (סיטרואן)

אוטוניוז, 05.09.2016 – סיטרואן תציג בתערוכת המכוניות של פאריס (1-16 באוקטובר) את ה-CXPERIENCE, מכונית קונספט עם הנעת פלאג-אין הייבריד, שנועדה להדגים את “הנוחות המתקדמת” המשלבת בין עולם ההייטק לעולם העיצוב.

מכונית הפלאג-אין הייבריד משלבת מנוע בנזין שהספקו 150-200 כ”ס ומנוע חשמלי שהספקו 107 כ”ס, הספק כולל 300 כ”ס. טווח הנסיעה החשמלי בלבד עומד על 60 ק”מ. וזמן הטעינה עומד על 4 וחצי שעות לטעינה רגילה ושעתיים וחצי לטעינה מהירה יותר בעזרת חיבור לשקע 32 אמפר.

ל- CXPERIENCE מאפיינים המשפרים את המבנה האווירודינמי דוגמת ספויילרים הממוקמים בחלק האחורי של המכונית ושמשה אחורית קעורה עם אנטנה מתכווננת. תקרת המכונית נמוכה ואורכה עומד על 1.37 מטר וגלגלי המכונית בגודל 22 אינץ’ ומורכבים מ-חמישה חלקים.

הנורות האחוריות הינן בטכנולוגיית 3D עם סיבי לייזר אופטיים בצורת V, בדומה לנורות ה-DRL. בנוסף המכונית מצוידת במצלמות אחוריות וקדמיות. מראות הרכב שודרגו והוחלפו במצלמות אשר שולחות צילומים למסכים קטנים הממוקמים במכונית. לוח המחוונים במכונית בעל עיצוב אופקי ותלת מימדי, וממוקם בנוחות תחת מסך אחד.

“צוות העיצוב כולו משך באותו כיוון כדי ליצור מכונית סאלון חדשה, עם יכולת הגעה בינלאומית, סיטרואן בחרה לשבור את הקודים הקונבנציונליים כדי להביע את ערכי המותג: אופטימיות, אנושיות וחכמה.” אמר אלכסנדר מאלוואל, המעצב הראשי של סיטרואן.

הסמל של סיטרואן כולל גימור לכה שחור במיקומו האחורי במכונית. ל-CXPERIENCE עיצוב וגרפיקה ייחודיים המקלים את הזיהוי שלה. דלתות הצד נפתחות לפנים ולאחור ומאפשרות מבט פנורמי אל תוך תא הנוסעים שמושביו מעוצבים בבד רשת צהוב ומרופד.

ל-CXPERIENCE שני תאי אחסון – תא המטען הקלאסי האחורי הינו גדול ומרווח, ותא אחסון נוסף בקדמת המכונית. נוסף על כך, למכונית ישנו תא הטענה לטלפונים חכמים. מסך מלבני בגודל 19 אינץ’ ממוקם באמצע לוח המחוונים, מתפקד כמרכז השליטה של הרכב וכולל בתוכו פונקציות כגון: ניווט, מיזוג אוויר, סיוע בנהיגה ומקורות מדיה.

מראה פנורמי לפני המכונית, ללא קורה B (סיטרואן)
מראה פנורמי לפני המכונית, ללא קורה B (סיטרואן)

למכונית הקונספט שירותי קישוריות כמו האפשרות לפתיחת שער מרחוק, קבלת משלוחים הביתה. בקדמת המכונית נמצא מעמד לסמארטפון אשר מחובר למסכים ומפעיל מגוון אפשרויות שהראשית שבהן היא התנעת המכונית.

(מיתר ינאי)

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*