צ’מפיון מוטורס השיקה את הסקודה קודיאק, קרוסאובר בינוני

  • סקודה מצטרפת לפלח שוק חשוב עם דגם מודרני.
  • הקודיאק ישווק עם מנועי בנזין ודיזל.
  • גרסאות 5 ו-7 מושבים ושלוש רמות גימור.

אוטוניוז, 13.06.2017 – צ’מפיון מוטורס השיקה היום את הסקודה קודיאק, כלי רכב האמור לספק לחברה מוצר תחרותי בפלח השוק הרווחי של הקרוסאוברס/SUV הבינוניים. הקודיאק תשווק בישראל בארבע תצורות מכניות עם שני מנועים, האחד טורבו בנזין 1.4 ל’ עם 150 כ”ס והשני טורבו דיזל בהספקים של 180 כ”ס ו-150 כ”ס. גירסת ה-1.4 ל’ תהיה זמינה בצורת הנעה קדמית והנעה כפולה בעוד גרסת ה-TDI עם 180 כ”ס זוכה אף היא להנעה לכל ארבעת הגלגלים. שתי גרסאות הבנזין יגיעו עם תיבת הילוכים DSG עם 6 הילוכים וגרסאות הדיזל עם ה-DSG7.

מנוע הבנזין מצויד במערכת ACTT לניתוק שני צילינדרים כאשר המכונית במצב שיוט רגוע.

הקודיאק מבוסס על פלטפורמת ה-MTB של קבוצת פולקסווגן, הפלטפורמה עליה מבוססים כל הדגמים הפופולאריים ביותר של קבוצת פולקסווגן.

הדגם ישווק בגרסאות חמישה מושבים ושבעה מושבים ובשלוש רמות גימור החל מ-Ambition הבסיסית, Style האמצעית ו-Exclusive הרמה הגבוהה.

רמת איבזור בטיחותי גבוהה תהיה כבר מגירסת האמבישן עם פנסי ערפל בחזית ופנסי LED אחוריים, מפתח חכם KeyLess, מערכת Fatigue Detection להתרעה על עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Start&Stop לצד בלם יד חשמלי המאפשר שימוש בפונקציית ה-Auto Hold ועוד.

הסגמנט הלוהט

הקודיאק, המחליף את היטי אבל שונה ממנו בכל היבט, מצטרף לסגמנט הלוהט ביותר בשוק המקומי, והעולמי, של קרוסאוברים/SUV. ברבעון הראשון נמכרו בישראל 24,837 כלי רכב בקטגוריה זו, גידול של 21.7% לעומת השנה שעברה בעוד השוק כולו צמח ב-8.9% בלבד. כתוצאה מכך פלח השוק של הקטגוריה צמח ל-25.2% מכלל כלי הרכב הקלים שנמכרו.

הדגם הפופולארי בקטגוריה היה היונדאי ספוראטג’ (טלקאר) עם 4,291 מסירות ואחריו יונדאי טוסון (כלמוביל) עם 4,148 מסירות ברבעון הראשון. הקודיאק יתחרה בגזרה צרה יותר ויקרה יותר של השוק כשהמחיר ההתחלתי שלו הוא 174,900 ש’. מתחרים אפשריים נוספים הינם המיצובישי אאוטלנדר, סיאט אטקה, טויוטה ראב4, ניסאן X-Trail ואחרים.

 מחירים:

קודיאק 1.4 ל’ TSI, DSG6, 5 מקומות – החל מ-174,900 ש’.

קודיאק 1.4 ל’ TSI, DSG6, 7 מקומות – החל מ-179,900 ש’.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*