- הדגם מבוסס על פלטפורמה של הברית רנו-ניסאן.
- ישווק עם מנוע טורבו בנזין 1.0 ל’, תיבת הילוכים מצמד כפול.
- שלוש רמות איבזור.
ניסאן ג’וק דור 2 (ניסאן)
אוטוניוז, 04.03.2020 – קרסו מוטורס השיקה היום (ד’) את אחד הדגמים החשובים שלה לשנה הקרובה, ניסאן ג’וק דור שני. הקרוסאובר, שהמציא את קטגוריית ה-B-SUV הוביל אותה, אבל איבד את ההובלה למתחרים צעירים ורעננים יותר חוזר עם דגם חדש. הדגם מבוסס על פלטפורמת CMF-B של הברית רנו ניסאן, עליו מבוססים דגמי סופר מיני דוגמת רנו קליאו או קרוסאובר מתחרה, רנו קפטור.
בסיס הגלגלים משרתע לאורך 2,636 מ”מ (105+ מ”מ בהשוואה לדור 1) ואורכו הכולל 4,210 מ”מ (35+ מ”מ). גובה הג’וק 1,595 מ”מ (30+ מ”), גובה שאמור לייצר חלל פנים גדול.
הג’וק מיוצר עם מנוע אחד בלבד, טורבו בנזין, 3 צילינדרים, 1.0 ל’ והספק 115 כ”ס, מומנט 18.4 קג”מ/1,750-4,000 סל”ד. הדגם מצויד בתיבת הילוכים מצמד כפול, 7 מהירויות. צריכת דלק משולבת עומדת על 4.8 ל’/100 ק”מ.
הג’וק ישווק בשלוש רמות גימור, אסנטה טק, אסנטה טק דו-גווני, N-Design.
הג’וק משווק עם איבזור בטיחותי מתקדם, וזוכה לציון 7 (מתוך 8) בדירוג הבטיחות.
במהלך 2019 הג’וק נמכר 669 יחידות (4.0%+), נתון נמוך אל מול פוטנציאל של אלפי יחידות לשנה שבשהם נמכרים סיאט ארונה, יונדאי קונה, קיה סטוניק ודגמים נוספים.
מחירים:
ניסאן ג’וק טורבו בנזין 1.0 ל’ מצמד כפול אסנטה טק – החל מ-124,900 ש’
ניסאן ג’וק טורבו בנזין 1.0 ל’ מצמד כפול N-Design – החל מ-139,900 ש’
כותרות היום
- דו”ח מסירות משאיות 11/2020 / גידול במסירות בנובמבר, התחזקות ניכרת במשאיות כבדות
- משאיות / מסירות לפי מותגים, משקלים 01-11/2020
- מסלול ניסויים / נתיבי איילון תחנוך משטח ניסויים לכלי רכב אוטונומיים באשדוד
- השקה מקומית / צ’מפיון מוטורס משיקה מתיחת פנים ל-A5, RS5
- דיימלר / מוכרת את מפעל סמארט ל-Ineos, תייצר כלי רכב לשטח
- מרצדס וואנים / קונספט חדש ל-eSprinter, בישראל מאמצע 2021 אם המיסוי יותאם
תגובה