הרמאן / פלטפורמת Ignite, פרסונלזיציה בתצוגה בהוד השרון

  • הרמאן ישראל הציגה את פיתוח הקוקפיט החשמלי באירוע מיוחד.
  • פיתוחים ישראלים בתחום ה-OTA והסייבר.

אוטוניוז, 10.06.2019 – הרמאן ישראל, הפועלת בתחום האלקטרוניקה לכלי רכב, הציגה היום (ב’) בהוד השרון חידושים אחדים בתחום הקוקפיט הדיגיטלי. באירוע שנערך במשרדי החברה בהוד השרון הוצגה פלטפורמת HARMAN Ignite ויכולת פרסונליזציה לשירותים במכונית.


קוקיפט דיגיטלי של הרמאן (יח”צ)

פלטפורמת Ignite מאפשרת ניהול פתרונות שונים במכונית, החל מאבחון תקלות במכונית ועד לקביעת פרופיל הנהג, והכל במסגרת יחידת בקרה אחת. הפרסונליזציה מאפשרת שילוב ישומי ADAS ויכולות IoT.

פלטפורמת Ignite מאפשרת לספקי שירותים להציע את מרכולתם על גביה; מוטמע על גביה סייע אישי, קולי ו-וויזואלי, המסוגל לבצע רכישות באמזון או לשלוט על פונקציות שונות בבית; פונקציית ניווט מקושר, המאפשרת ניווט על פני נקודות עניין, תוך דירוג וחוות דעת על אותם אתרים. כדי שהמערכת תפעל ביעילות ואמינות הרמאן פועלת ליישום טכנולוגיית 5G.

למערכת יש יכולת לזיהוי נהג באמצעות מידע הנשמר בענן וכאשר היא מגלה את הנהג, היא גם מתאימה את כלי הרכב לפרופיל השמור אצלה. המערכת מציעה שירות פרסונליזציה גם לנוסעים, המופעל כאשר נוסע נכנס למכונית, מניח סמארטפון על משטח טעינה והמערכת טוענת את הפרופיל שלו.

הרמאן הדגימה גם יכולת של eMirror, מראות צד ומראה אחורית בטכנולוגיית ווידיאו ואלוגריתימים המפענחים את התמונה המצולמת ומעניקים לנהג מידע וויזואלי על המתרחש מאחורי המכונית; מערכת הגנת סייבר, HARMAN Shield, נכנסת לפעולה עם התנעת המכונית; המכונית מצוידת במערכת OTA, לעידכונים אלחוטיים; שתי הטכנולוגיות האחרונות מפותחות בישראל.

“כיום, עם הפופולריות הגוברת של הנהיגה השיתופית ושילוב טכנולוגיות חדשות בתוך המכונית, הערך נמדד בחוויית הנהיגה,” אמר בהודעה לעיתונות אורן בצלאלי, מנכ”ל הרמאן ישראל (דגש במקור). “הטכנולוגיות שאנו מציגים בתערוכה מסייעות ליצרני המכוניות לספק לנהג ולנוסעים חוויות מקושרות יותר במגוון תחומים. אנו מסייעים להפוך את המכונית והשהייה בה לשלוחה של אורח החיים הדיגיטלי. הפתרונות החדשניים שפיתחנו, ונמשיך לפתח, הופכים את הנוכחות במכונית לפרודוקטיבית יותר, אישית יותר ובטוחה יותר.״

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*