IAA 2017: פרארי פורטופינו, דגם GT בסיסי חדש לפרארי

  • דגם GT עם מנוע V8 יחליף את הקליפורינה T.
  • מנוע 600 כ”ס, מהירות מרבית מתקרבת ל-320 קמ”ש ושאסי חדש.
  • נקרא על שם כפר בשם זה.
פרארי פורטופינו החדשה, מחליפה את הקליפורניה (פרארי)

אוטוניוז, 23.08.2017 – פרארי תשיק בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא דגם GT חדש, הנושא את השם Portofino, שיחליף את הקליפורניה T. הדגם יצויד במנוע טורבו בתצורת V8, נפח 3,855 סמ”ק, הספק 600 כ”ס, גידול של 40 כ”ס בהשוואה לדגם המוחלף. המנוע שופר עם בוכנות וטלטלים חדשים, ומערכת נשימה חדשה. מערכת ניהול המנוע תוכננה מחדש והצליל הייחודי למנוע פרארי שופר, לדברי החברה.

השאסי, מדווחת פרארי, הוא חדש לגמרי והודות לשימוש בטכנולוגיות ייצור חדשות הוא קל יותר וקשיח הרבה יותר מהדגם המוחלף. המערכת הדינמית מצוידת בדור 3 של הדיפרנציאל האלקטרוני האחורי (E-Diff3) ובשילוב עם ה-F1-Trac, מאפשר למכונית אחיזה מכנית ושליטה על המגבלות. חלוקת המשקל היא 46-54% אחורה/קדימה.

הפורטפינו היא ה-GT הראשונה של פרארי עם מערכת הגה חשמלי (EPS) המפחיתה את יחס ההיגוי בשבעה אחוזים ומשיגה דיוק רב יותר הודות מבלי לפגוע ביציבות הודות לאינטגרציה עם ה-E-Diff3.

מערכת המתלה שודרגה עם טכנולוגיית קפיץ סלילים כפול והיא משיגה רמת נוחות גבוהה מבעבר.

הפורטופינו היא בעלת גג קשיח נפתח, והעיצוב שלה הוא אגרסיבי בתצורת שתי-קופסאות פאסטבק.

מהירותה המרבית של הפורטפינו היא מתחת ל-320 קמ”ש והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-3.5 שנ’. צריכת הדלק עומדת על 10.5 ל’/100 ק”מ.

“פורטופינו ידועה בנמל התיירות המקסים שלה, ובמשך השנים הפכה למילה נרדפת בינלאומית לאלגנטיות, לספורטיביות ולמותרות מאופקות,” כתבה פרארי בהודעה לעיתונות. “צבע ההשקה של פרארי החדשה הוקדש גם לעיר נפלאה זו: Rosso Portofino.”

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*