IAA 2016: לראשונה מאן משיקה וואן ייעודי לתעשיית הבנין ולשירותים

מאן TGE עם ארגז מתהפך. מיועד לתעשיית הבניה (מאן)
מאן TGE עם ארגז מתהפך. מיועד לתעשיית הבניה (מאן)

אוטוניוז, 22.09.2016 – מאן יצרנית המשאיות הגרמנית שבבעלות קבוצת פולקסווגן, מנצלת את קשריה בקבוצת הרכב ותתחיל לשווק את הוואן פולקסווגן קראפטר כדגם שייקרא מאן TGE. זו הפעם הראשונה שמאן נכנס לפלח זה של השוק בו היא תנסה לבדל את עצמה על ידי הצעת כלי רכב יעודיים שיתוכננו במדויק לצרכי הלקוח. מאן משיקה את ה-TGE בתערוכת המכוניות המסחריות בהאנובר, IAA 2016, שתפתח מחר ומשדרגות את היצע כלי הרכב של מאן כלפי מטה למשקל כולל החל מ-3.0 טון. מאן תשווק בתחילה את הסידרה למפעילי לוגיסטיקה ותעשיית הבניין כאשר בעתיד יהיו אופציות לתעשיות נוספות.

הדגם ישווק עם שני בסיסי גלגלים, שלושה גבהים לגג ושלוש מידות אורך כולל. תצורות השאסי יכללו וואנים סגורים, וואנים עם חלונות, תצורת תא נהג יחיד ותא נהג כפול. המשקל המרבי המותג של גירסאות ה-TGE יהיה 3.0-5.5 טון ויכולת העמסה של עד 1.5 טון.

מאן TGE תשווק עם מנוע טורבו דיזל, שהוצג בוואנים של פולקסווגן לפני שנה, בנפח 2.0 ל’ וארבע רמות הספק בין 102 כ”ס ל-177 כ”ס. הדגם יוצע עם אופציות לכל סוגי ההנעה האפשריים: קדמית, אחורית וכפולה ועם תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית 8 מהירויות.

מאן מציגה גם כלי שיווקי חדש תחת הסלוגאן Vans to Go שבו הלקוחות יוכלו לרכוש כלי רכב שיותאמו לצרכיהם ע”י בוני מרכבים שיאושרו ע”י מאן. המטרה היא שכלי רכב ייחודיים מסוג זה יהיו מוכנים לרכישה והלקוח יוכל לקבלם בתוך 48 שעות מההזמנה (בגרמניה, לפחות). היכולת להציע זמן אספקה מהיר נובעת מכך לשימושים תעשייתיים יצוידו מראש במרבית הציוד הנדרש למטלות שלהן הם נועדו ויהיה צורך לבצע רק השלמה מועטה כלי להכינם למסירה.

במהלך התערוכה תדגים מאן TGE גירסה עם ארגז מתהפך לשלושה כיוונים, גירסת חלוקה קצרה עם מערכות אחסון FlexRack ו-ProSafe עם אפשרות אבטחה של הסחורה בתוך תא המטען וגירסת וואן שירות על בסיס הוואן הארוך, 6 מ’, שבו מותקנת סדנת שירות, שריצפתה עשויה מלוח עץ תשע שכבות, מצופה בשרף אפוקסי כנגד החלקה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*