סייבר / זהר זיסאפל רואה יותר מדי חברות סייבר, בועת אוטוטק מתפתחת – דיווח
בראיון לגלובס אמר זיסאפל שיש יותר מדי חברות סייבר. החברות שהופיעו אחרי מכירת ארגוס נכנסו לתחום מאוחר מדי. עדיין אין בועת אוטוטק, אבל היא מתפתחת. אוטוניוז, 18.08.2019 – בתעשיית האוטוטק מתפתחת בועה, כך אמר זהר […]