אוטונומו / משקיעים סעודיים מחזיקים ב-15% מהמניות, מחזיקי הספאק פדו מניות ב-60 מיליון דולר
אוטונומו איבדה כ-25% מערכה מאז החלה להיסחר בנאסדק בחודש שעבר. שלושה משקיעים סעודים מחזיקים בכ-15% ממניות החברה. בסמר וונצ’רס בעלת המניות הגדולה בחברה. אוטוניוז, 02.09.2021 – בן וולקוב, המייסד וה-CEO של אוטונומו, החזיק בעקבות השלמת […]