ספייסאיקס / אחרי שגייסה 86 מיליארד ד׳ במניות, מגייסת חוב 20 מיליארד דולר, המניה חזרה להתחלה, משקיעים רושמים הפסדים

אחרי שעלתה כ-50% מניית ספייסאיקס חזרה למחיר בו החלה להיסחר. משיקיע הריטייל הפסידו עשרות מיליוני דולרים. לראשונה מגייסת חוב. אוטוניוז, 22.06.2026 - 10 ימים לאחר השלמת ההנפקה הראשונה (IPO) בה גייסה למעלה מ-85.7 מיליארד ד׳, [...]

אוטוניוז, אתר הרכב המקצועי למנויים בלבד.

לרכישת מנוי

כניסה למנויים באמצעות הקלדת אימייל וסיסמה למטה.