פורמולה V8: בסוף שבוע בינוני, ניסני שמר על סיכוייו להתמודד על האליפות

  • ניסני סיים את שני המרוצים במקומות רביעי ושישי.
  • במרוץ הראשון איבד שני מקומות בשלוש ההקפות האחרונות.
  • פיטיפאלדי זכה בשני פול פוזישן ובניצחון.

אוטוניוז, 25.06.2017 – רוי ניסני סיים היום (א’) את שני מרוצי סוף השבוע החמישי בסידרת הפורמולה V8 במקומות הרביעי והשישי, תוצאות שאינן מעודדות במיוחד, שלא קרבו אותו למאבק האליפות, אבל גם לא הרחיקו אותו מהצמרת באופן משמעותי אחרי שאיגור אורדוז’ב הרוסי ניצח במרוץ אחד ופייטרו פיטיפאלדי, ניצח בשני. המרוצים נערכו במסלול מוטורלאנד אראגון, ספרד.

פיטיפאלדי זכה בשני הפול פוזישנס לשני המרוצים. למרוץ הראשון הוא זינק גרוע, נעקף ע”י מספר מכוניות ופרש אחרי ארבע פניות אחרי שמכוניתו באה במגע עם מכוניות אחרות. שתי הקפות מהסיום ניסני היה במקום השני אבל נעקף ע”י אסאקייאן הרוסי ובהקפה האחרונה ע”י סליס ג’וניור הספרדי. ניסני סיים רביעי וצבר 12 נקודות.

למרוץ השני זינק ניסני מהמקום ה-10 אחרי שזמנו הטוב ביותר נפסל, אחרי שהוא “חתך” את פניה 9. משם ניהל ניסני מרוץ שקול, עשה עצירה מוקדמת יחסית להחלפת צמיגים וסיים את המרו במקום השישי. פיטיפלאדי זינק מהפול פוזישן, והוביל לאורך כל המרוץ ללא קשיים מיוחדים, למעט בשלב של החלפות הצמיגים. פיטיפאלדי היה ראשון להחליף צמיגים ונפל עד למקום ה-10, אבל שמר על קצב טוב שהספיק לו כדי לחזור למקום הראשון כ-18 דקות מסיום המרוץ.

ניסני סיים במקום השישי וצבר 8 נקודות.

בסרטון ווידיאו ביוטיוב אחרי המרוץ הראשון, אמר ניסני שההימור על כיוון הכנף האחורית במרוץ הראשון “היה נגדנו… זה פגע בנו קשות ונאלצנו להסתפק במקום הרביעי. זו תוצאה טובה אבל עדיין אנחנו מסתכלים הרבה יותר קדימה ומצפים בקוצר רוח למחר.”

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*