נאסקאר אירופי: נצחון לדאי קרב אותו מרוץ אחד מהאליפות

  • נצחון משכנע לדאי במרוץ הראשון בסוף השבוע האחרון של הסידרה.
  • זינק מהפול פוזישן והוביל לאורך כל המרוץ.
  • מקום בעשיריה הראשונה יספיק לו כדי להבטיח אליפות מחר.
אלון דאי חוגג את נצחונו במרוץ הראשון בזולדר (נאסקאר אירופי)

אוטוניוז, 14.10.2017 – אלון דאי כמעט והבטיח היום (שבת) את זכייתו באליפות הנאסקאר האירופית, כאשר ניצח במרוץ הראשון של סוף השבוע האחרון של הסידרה, בזולדר בלגיה. דאי, שאתמול קבע שיא מסלול חדש במקצה האימון, זינק מהפול פוזישן בו זכה הבוקר, כאשר הקדים ב-0.299 שנ’ את מרק גוסנס הבלגי, נהג מרוץ מנוסה שגילו כמעט כפול מגילו של דאי בן ה-25.

לאורך כל המרוץ ישב גוסנס על הכנף האחורית של מכונית השברולט SS מס’ 54 של קבוצת CAAL Racing האיטלקית שבה מתחרה דאי. אחרי שדאי שמר על יתרונו בזינוק המתגלגל גוסנס ניסה ללחוץ עליו בהקפות הראשונות, לפני שהירפה מעט וחזר ללחוץ בהמשך. לאורך כל המרוץ יתרונו של דאי היה גדול משניה.

למעשה גוסנס היה ה-wild card של מתחריו של דאי על האליפות, מאחר שלא היה לו מה להפסיד, מאחר שהוא לא היווה חלק ממאבק האליפות והיה יכול לקחת כל סיכון אפשרי, על מסלול שעבורו הוא ביתי. לדאי, שלפני המרוץ הוביל באליפות ב-37 נקודות על בוראס גרסיה ו-41 על אתנוני קומפן, אלוף 2016. קומפן וגאביון התמודדו לאורך המרוץ על המקום השלישי וקיוו מן הסתם שגוסנס יעשה עבורם לפחות חלק מהעבודה ויקח את הסיכון לעקוף את דאי. אולם דאי לא נתן לו את ההזדמנות וסיים את 16 ההקפות ו-64 הקילומטרים ביתרון משכנע, 0.567 שנ’.

הסיבוב האחרון של האליפות יערך מחר. לדאי יספיק מקום בעשיריה הראשונה כדי לזכות באליפות. הוא יזנק מהפול פוזישן.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*