לובינסקי השיקה את הג’מפי החדש, בשלוש מידות ועם שלושה מנועים

  • אחרי ירידה במכירות ב-2016 החברה מצפה לעליה של כ-10% במכירות הג’מפי ב-2017.
  • צפיה להתפתחות סגמנט החלוקה האורבנית ודרישה לכלי רכב עם יכולת נשיא עד 1.5 טון.
  • יותר מ-50% ממכירות סיטרואן ב-2016 היו של כלי רכב מסחריים.

צילומים: פז בר

אוטוניוז, 19.02.2017 – קבוצת לובינסקי השיקה היום (א’) את הדור החדש של הדגם המסחרי סיטרואן ג’מפי. עבור סיטרואן, ששיעור ניכר ממכירותיה הינם דגמים מסחריים, זהו דגם מרכזי שאמור לאפשר לה לשפר את פוטנציאל החדירה לסגמנט המסחריות בישראל עם דגש במשקלים 1-1.5 טון, אמר דני שביט, מנכ”ל לובינסקי, שנכנס לתפקידו בתחילת פברואר.

לדברי שביט סגמנט המסחריות נמצא בתהליך של שינוי אופני התובלה וההפצה האורבנית מכלי רכב גדולים לכלי רכב קטנים יותר המתאימים לאזורים עירוניים בהם הנגישות לבית הלקוח הופכת לרכיב משמעותי, מצד אחד, ואנשים רוצים פחות לצאת מהבית מצד שני. הפתרון לחלוקה אורבנית הוא או בכלי רכב מסחריים קטנים, דוגמת הסיטרואן ברלינגו, רנו קנגו ודומיהן, אולם יכולת הנשיאה שלהן מוגבלת לעד 800 ק”ג. הוואנים דוגמת סיטרואן ג’מפי מציעים יכולת נשיאה של 1-1.5 טון ונפח העמסה גדול במידה ניכרת משל דגמים מסחריים.

הברלינגו ישווק בישראל בשלושה אורכי גוף, שני בסיסי גלגלים ושלושה מנועי טורבו דיזל בנפחים 1.6 ל’ (115 כ”ס), 2.0 ל’ (150 כ”ס) ו-2.0 ל’ (177 כ”ס.).

השאסי יגיע בשלוש מידות קטן (S), בינוני (M) וגדול (L). כל אחת משלוש הגרסאות תשווק עם שני מנועים (מנוע ה-177 כ”ס זמין בכל שלוש גרסאות הגוף עם תיבת הילוכים אוטומטית).

לובינסקי מייעדת את כלי הרכב לשימושים שונים, מהובלת סחורות וחלוקתן, להיסעים בתצורות שונות, הגדולה שבהן 1+8 (תצורה שאפשרית גם בגירסה הקצרה ביותר של כלי הרכב), למיתקון עבור נכים ועוד. כלי הרכב מצויד בדלת הזזה ימנית אחורית, שדרכה ניתן להעמיס באמצעות מלגזה גם מהצד וכמובן היא מתאימה לעליית נוסעים בדגמי היסעים.

שוק הוואנים בישראל (מהסוג של הג’מפי) הסתכם ב-2016 ב-2,022 כלי רכב (12%+). למרות זאת מכירות הג’מפי ירדו ב-3% ל-618 יחידות ופלח שוק של 31% אחרי הפולקסווגן טרנספורטר עם פלח שוק של 34%.

לפי איגוד יבואני הרכב, סיטרואן הובילה את סגמנט המסחריות (המכונה בדו”ח וואנים, ללא הפרדה בין תתי סגמנטים) בינואר 2017 עם מסירות של 798 כלי רכב (88.2%+) ופלח שוק של 68.3%. ניתן לשער שמרבית כלי הרכב היו מדגם ברלינגו, שבשנה שעברה נמכר ביחס של 6 ל-1 בהשוואה לג’מפי. בכל מקרה, מכירות כלי רכב מסחריים היוו 68.3% ממכירות סיטרואן בחודש שעבר.

השנה מצפים בלובינסקי לחזור ולהוביל את הדירוג עם גידול של יותר מ-10% במכירות ליותר מ-700 יחידות מדגם הג’מפי.

מחירים:

הגירסה הזולה ביותר עם מנוע 1.6 ל’ ותיבה ידנית מחירה 169,900 ש’ ומחירה של הגרסה היקרה ביותר, עם מנוע 2.0 ל’ ותיבת הילוכים אוטומטית, מחירה 239,900 ש’. מחירים אלה הם לפני התאמות ומיתקונים שונים ומשונים.

מצגת השקה

JUMPY

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*