ג.פ. קנדה: עם פול פוזישן המילטון מגביר את הלחץ את רוזברג

לואיס המילטון במהלך ההכנות לגרנד פרי הקנדי (דיימלר)
לואיס המילטון במהלך ההכנות לגרנד פרי הקנדי (דיימלר)

אוטוניוז, 11.06.2016 – לואיס המילטון, אחרי נצחונו בגרנד פרי של מונקו, ממשיך בתנופה ויזנק לגרנד פרי הקנדי, הסיבוב השביעי באליפות העולם, על מסלול ז’יל ווילנב במונטריאול, מהפול פוזישן. במקצה דירוג מותח הקדים המילטון במרצדס-בנץ את עמיתו לקבוצה, ניקו רוזברג, המוביל באליפות העולם, בהפרש של 0.064 שנ’. מהמקום השלישי יזנק סבסטיאן פטל בפרארי שפיגר אחרי המילטון ב-0.116 שנ’. הפרשים קטנים אלה מצביעים על אפשרות למרוץ מרתק מחר (א’).

שני נהגי רד בול, דניאל ריקארדו ומקס ורסטפאן, מעצימים את המאבק בתוך הקבוצה. ריקארדו יזנק מהמקום הרביעי, בפיגור של 0.354 שנ’ מהמילטון בעוד ורסטפאן פיגר אחרי המילטון בהפרש גדול הרבה יותר 0.602 שנ’ או 0.248 פיגור מריקארדו. קימי ראייקונן, בפרארי, יזנק מהמקום השישי.

וואלטרי בוטאס ופיליפה מאסה, בויליאמס-מרצדס יזנקו מהשורה הרביעית כשאת העשיריה הראשונה סוגרים ניקו הולקנברג בפורסאינדיה-מרצדס ופרננדו אלונסו במקלארן-הונדה, הפעם השניה ברציפות שאלונסו מצליח לעבור ל-Q3.

במקצה החופשי בבוקר קבע פטל את הזמן המהיר ביותר לפני ורסטפאן, רוזברג, ראייקונן והמילטון.

תצורת המסלול ע"ש ז'יל וילנב עם סימוני בלימה ועוצמות בלימה (ברמבו)
תצורת המסלול ע”ש ז’יל וילנב עם סימוני בלימה ועוצמות בלימה (ברמבו)

המילטון ורוזברג

“אם להיות הוגן זה לא משנה עד כמה אתה מקדים [את המקום שאחריך],” אמר המילטון במסיבת העיתונאים הרשמית בהתייחסו להפרש הזעיר, שש מאיות השניה בו הקדים את רוזברג, “כל עוד אתה בראש. אבל כמובן בפרקטיס ההפרש היה גדול הרבה יותר מאשר היום. היום לא היתה לי המהירות שהיתה לי אתמול אבל ברור שזה הספיק. היה לבטח יותר זמן [שאפשר היה לעשות]. אבל זה היה גדול לראות כמה שאנחנו קרובים, אני חושב שזה נפלא לאוהדים.” המילטון ניצח ארבע פעמים בקנדה והיום השיג את הפול פוזישן החמישי שלו במרוץ זה.

רוזברג, המוביל באליפות העולם, שראה את יתרונו מצטמצם במרוץ האחרון, ביצע שגיאה כבר בתחילת הקפת הדרוג האחרונה שלו, כשהיה במקום השני אחרי סבב ההקפות הראשון, ואיבד את הסיכוי לסיים את מקצה הדירוג בפול פוזישן. “קיוויתי שלא ראיתם את זה, אבל זה נראה על הטלוויזיה!” אמר רוזברג בהתייחסו לטעות שעלתה לו באפשרות לזכות בפול פוזישן. “ההקפה הראשונה ב-Q3 היתה טוב. אבל לא מספיק טובה כדי לגבור על לואיס, אבל עדיין הקפה טובה. בבאה ניסיתי לעשות אחת יוצאת דופן, אבל זה לא עבד, אז זהו זה, מקום שני.”

רוזברג מתחיל לחוש את הלחץ של המילטון.

פעולת בלמים במהלך הקפה (ברמבו)

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*