קרסו החלה לשווק הרנו גרנד קופה, מחליפת הפלואנס, דגם הדיזל הפופולרי בישראל

  • רנו גרנד קופה, דגם משפחתי חדש עם שם גדול.
  • מבוסס על הפלטפורמה המודולרית של הקבוצה.
  • ישווק עם שני מנועי טורבו, האחד בנזין והשני דיזל, עם תיבת הילוכים מצמד כפול.
רנו גרנד קופה. להיכן נעלם המגאן? ומה פה קופה? (יח"צ)
רנו גרנד קופה. להיכן נעלם המגאן? ומה פה קופה? (יח”צ)

אוטוניוז, 23.04.2017 – קרסו מוטורס השיקה את הדגם המשפחתי החדש של רנו, גרנד קופה, שבמקומות אחרים בעולם ידוע גם כמגאן גרנד קופה.  הדגם מחליף את הרנו פלואנס.

המגאן גרנד קופה מבוססת על הפלטפורמה המודולרית CMF של קבוצת רנו וכמו קודמתה גם היא מיוצרת בטורקיה, שם רנו מייצרת דגמי סדאן.

מסך וורטיקאלי בקונסולה המרכזית _יח"צ)
מסך וורטיקאלי בקונסולה המרכזית _יח”צ)

בסיס הגלגלים משתרע לאורך 2,710 מ”מ והאורך הכולל 4,630 מ”מ. הדגם ישווק עם שתי יחידות כוח. האחת טורבו בנזין 1.2 ל’ בהספק 132 כ”ס ומומנט 20.9 קג”מ/2,000 סל”ד עם תיבת הילוכים שבע מהירויות ומצמד כפול (EDC) והשני מנוע טורבו דיזל 1.5 ל’ והספק 110 כ”ס עם תיבת הילוכים EDC שש מהירויות.

ב-2016 מסרה קרסו 2,924 יחידות פלואנס 92.9% מהן בגירסת דיזל, דגם הדיזל הפופולרי ביותר בשוק המקומי.

הגרנד קופה ישווק בגירסת Intense בלבד.

מחירים:

מגאן גרנד קופה טורבו בנזין 1.2 ל’, EDC, החל מ-131,990 ש’.

מגאן גרנד קופה טורבו דיזל, 1.5 ל’ EDC, החל מ-133,990 ש’.

רנו גרנד קופה (י
רנו גרנד קופה (י

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!