בלוג העורך / פולקסווגן היא הטסלה החדשה
אחרי ‘יום החשמל’ מניית פולקסווגן זינקה בשבוע שעבר ב-30%. הרברט דיס, הבוס של הקבוצה, מצייץ בטויטר, אם כי עדיין לא רכש ביטקוין לקבוצה. פולקסווגן תזדקק לתמיכה במיליארדי דולרים להקמת מפעלים לסוללות, בדומה לטסלה. אוטוניוז, יעקב […]