- כלי רכב ראשון יובא לצורכי ניסוי.
- סוזוקי עם מנוע טורבו דיזל 1.9 ל’, תיבת הילוכים אוטומטית.
אוטוניוז, 08.03.2020 – UTI, יבואנית משאיות איסוזו, בוחנת כניסה לתחום של כלי רכב לחלוקה עירונית במשקל עד 3.5 טון. לצורך כך ייבאה החברה בחודש שעבר כלי רכב המורכב מרכיבים של סוזוקי, כולל מנוע טורבו דיזל 1.9 ל’, הספק 123 כ”ס, ומצויד בתיבת הילוכים במבנה תיבת הילוכים ידנית אולם עם העברת הילוכים אוטומטית באמצעות מערכת הידראולית-חשמלית. כלי הרכב ייכנס לצי ההשכרה של UTI ולקראת סוף השנה החברה תבצע הערכה לגבי ביצועיו והכדאיות שבשיווקו בשוק המקומי.
מנוע הטורבו דיזל של הדגם הוא זהה לזה המותקן באיסוזו D-MAX, אולם בעל ביצועים נמוכים משלו. כלי הרכב מורכב באיטליה ממנה הוא מיובא לישראל.
הדגם החדש יאפשר לאיסוזו להציע כלי רכב גם לנהגים בעלי רישיון ב’.
בשנה האחרונה החלה טלקאר לייבא כלי רכב מסחרי קל עד 3.5 טון, DSFK, תוצר סין, אולם עד כה יובאו רק יחידות בודדות.
UTI היא יבואנית המשאיות הדומיננטית בקטגוריית 7-12 טון ומחזיקה בפלח שוק של כ-45%. בשנים האחרונות החלה החברה לייבא גם אוטובוסים מתוצרת סוזוקי, אולם פעולה זו הואטה בגלל עצירת מכרזי התחבורה הציבורית במשך יותר משנה, מהלך שלא נראה שעומד להסתיים.
כותרות היום
- דו”ח מסירות משאיות 11/2020 / גידול במסירות בנובמבר, התחזקות ניכרת במשאיות כבדות
- משאיות / מסירות לפי מותגים, משקלים 01-11/2020
- מסלול ניסויים / נתיבי איילון תחנוך משטח ניסויים לכלי רכב אוטונומיים באשדוד
- השקה מקומית / צ’מפיון מוטורס משיקה מתיחת פנים ל-A5, RS5
- דיימלר / מוכרת את מפעל סמארט ל-Ineos, תייצר כלי רכב לשטח
- מרצדס וואנים / קונספט חדש ל-eSprinter, בישראל מאמצע 2021 אם המיסוי יותאם
תגובה