בשתי עסקות NNG מכרה מתוכנת הניווט iGO ב-200 מיליון דולר

מסך אפליקציית הניווט (יח"צ)
מסך אפליקציית הניווט (יח”צ)

אוטוניוז, 21.06.2016 – חברת NNG סיכמה שתי עסקות למכירת תוכנת הניווט iGO לשתי “יצרניות רכב מובילות” בסכום של 200 מ’ ד’ למשך חמש שנים, כך מדווחת החברה בעקבות תערוכת “טלמטיקס דטרויט” שנערכה בשבוע שעבר. במקביל החברה הודיעה גם על השקת גרסה ישראלית חדשה לאפליקציית הניווט, iGo NextGen. מחירה של האפליקציה בחנויות אנדרואיד ואפל עומד על 99 ש’ אולם החברה תאפשר הורדה חינמית של האפליקציה החל מחצות ה-30 ביוני ועד לחצות ה-2 ביולי.

לדברי דודי וירניק, נשיא החברה, התוכנה החדשה, ששיווקה ברחבי העולם כבר החל, “זכתה להצלחה מסחררת.” הגרסה לשוק הישראלי הותאמה לקהל המשתמשים המקומי.

מעבר מנהרה כפי שנראה בתוכנת iGO (יח"צ)
מעבר מנהרה כפי שנראה בתוכנת iGO (יח”צ)

בהודעה לעיתונות ציין וירניק שבאירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק כלי רכב חדשים נמכרים עם מערכות מולטימדיה מובנות שבהן משולבת האפלקיציה של iGO כחלק אינטגרלי של המערכת וגם מחירן נכלל במחיר כלי הרכב. בישראל המצב שונה. כ-20% מהמכוניות המשווקות בישראל מגיעות עם iGO כחלק אינטגרלי ממערכת המולטימדיה של כלי הרכב. “אני מקווה שכלל היבואנים יפנימו את היתרונות במערכות אלו וישלבו אותם בכלי הרכב ללא עלות נוספת לצרכן שקונה רכב יקר במיטב כספו ורוצה ליהנות ממיטב השכלולים,” צוטט וירניק בהודעה לעיתונות. “אנו רואים שינוי נוסף במגמה בארץ, יותר ויותר יבואני רכב מבינים כי לא ניתן לסמוך על סביבת רכב מחוברת לאינטרנט כפתרון מושלם וכי אין חלופה אמיתית לניווט מקצועי היודע לפעול גם ללא תלות מוחלטת בחיבור אינטרנט ברכב. אנו כמובן ערוכים לצמיחה בתחום ויודעים לעשות התאמת גרסאות לרכבים ולכלל המערכות בארץ.”

הגרסה החדשה, iGoNextGen כוללת תוכנה שאינה מחייבת קשור חיבור לאינטרנט והיא תומכת בסוגי מזכים שונים כולל סמארטפונים. חלק מתכונות התוכנה זמינות רק עם חיבור לאינטרנט ובהם דיווחי תנועה, דיווחי מזג אויר, שימוש במנוע זיהוי קולי, שימוש במנוע חיפוש עסקים אינטרנט,

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!