תערוכת פאריס: רנו בין Zoe ל-Trezor

רנו Trezor קונספט, חופה מתרוממת מעל לגוף המכונית (רנו)

תקציר מנהלים

  • רנו הציגה את ה-Trezor קונספט מכונית ספורט דו מושבית עם דגש על עיצוב.
  • ה-Zoe החשמלית הוצגה עם גירסת 400 ק"מ.
  • רנו חצתה את רף מכירות 100,000 מכוניות חשמליות.

אוטוניוז, 02.10.2016 – רנו התקשתה להחליט על איזו מכונית לשים את הדגש בתערוכת המכוניות של פאריס. האם על ה-Zoe החשמלית שטווחה הוארך ל-400 ק"מ בין טעינה לטעינה או על הקונספט Trezor, מכונית ספורט GT מפוארת, שכמוה לא נראו בתערוכות זמן ממושך, גם היא חשמלית כמובן, שאמורה להצביע על כמה מאפייני עיצוב חדשים למכוניות רנו. כל זה קרה אחרי שלאחרונה מכרה רנו את המכונית החשמלית ה-100,000, חמש שנים אחרי שהמכירות החלו (לא ידוע אם החברה כוללת בנתון זה את מכוניות בטר פלייס). למעלה מ-50,000 מכוניות הן מה-Zoe.

"הכללים השתנו. עלינו להוסיף יותר אוטונומיה, מסכים, מידע טכנולוגיה, תחכום ועידון למוצרים שלנו," אמר לאורנס ון דן אקר, המעצב הראשי של רנו, שצוטט באוטומוטיב ניוז יורופ. "זה אתגר גדול, אבל זה גם לוקסוס שיש לנו." לדבריו העיצוב החדש, שיראה החל מהרנו קליאו החדש ב-2018 לא יהיה מהפכני, אלא התפתחות של העיצוב שנחשף ב-2012.

ל-Trezor מאפיינים שכבר נראו במכוניות של רנו וגם כאלה שיראו בשנים הקרובות. גוף המכונית עשוי מסיבי פחמן עם זיגוג אדום וגימור לא אחיד. למכונית מבנה רחב וזורם עם קווים רכים ומעוגלים. חלון קוקפיט צר מרחף כפרסה ומעליו גג והחלון האחורי יורד בשיפור מתון לעבר הקצה האחורי של המכונית וצורתו משולשת. החלק העליון מתרומם כדי לאפשר גישה לשני המושבים. המיתלה הוא כשל מכונית מרוץ והמנוע החשמלי נמצא מאחור. המושבים במצב חצי שכיבה מותקנים נמוך על הריצפה.

הרנו Zoe זכתה למצבר עם 40 קו"ש לעומת 22 קו"ש בדגם היוצא. LG Ghem פיתחה תאי מצבר יעילים יותר, שאפשרו את הגדלת נפח אגירת החשמל מבלי להגדיל את גודל המצבר וגידול לא רב במשקלו.

מחיר ה-Zoe עומד על 23,600 יורו ללא המצבר שאותו ניתן להחכיר מרנו תמורת 69-119 יורו בהתאם לטווח הנסיעה.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*