קרייזלר בשיתוף פעולה עם רחוב סומסום לקידום מכירות הפסיפיקה

  • חסות תתפרש על מגוון של פלטפורמות מדיה.
  • יקחו בה חלק הכוכבים הבולטים של הסידרה בת הכמעט 50 שנה.
  • הועלו ארבעה סרטונים ראשונים ביוטיוב.
כוכבי רחוב סומסום מפרסמים קרייזלר (קרייזלר)
כוכבי רחוב סומסום מפרסמים קרייזלר (קרייזלר)

אוטוניוז, 18.07.2017-  קרייזלר חתמה על הסכם למתן חסות לסידרת הטלוויזיה רחוב סומסום. החסות תתפרש על דיגיטל, טלוויזיה ושידור ווידיאו אונליין, קרייזלר הודיעה. ההסכם נועד בעיקר לקדם את מכירות הקרייזלר פאסיפיקה, דגם המיניוואן שהושק בשנה שעברה. לבד מכך קבוצת קרייזלר הפסיקה כמעט לחלוטין לייצר מכוניות נוסעים ועיקר מכירותיה הן של הפיקאפ ראם.

“לרחוב סומסום יש קשר חזק עם משפחות ושותפות זו מאפשרת למותג קרייזלר לתמוך בעבודתם ברחבי העולם”, אמר טים קוניסקיס, מנהל מותגי מכוניות הנוסעים בקבוצת קרייזלר, דודג’, SRT, קרייזלר פיאט ו-FCA – צפון אמריקה. “כמותג משפחתי מהימן, חיפשנו שותף בעל דעות דומות, שיש לו גישה מתחשבת ומרתקת. עם המיניוואן החדש קרייזלר פסיפיקה, רצינו לעזור לחנך את ההורים על 115 חידושים חסרי תקדים בבטיחות, אבטחה וטכנולוגיה – ומי טוב יותר מ’רחוב סומסום ‘, שמגיע למשפחות ומחנך אותן כבר כמעט 50 שנה.”

אתמול (ב’) הועלו ביוטויוב ארבעה סרטונים ראשונים ובהם לוקחות חלק דמויות ידועות מהסדרה כולל Guy Smiley המנחה את כל האירוע.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!