צ’מפיון מוטורס בהסכם לשיתוף פעולה דיגיטלי עם סקודה

  • זרוע השקעות ההון סיכון של סקודה תבחן פרוייקטים בישראל.
  • במסגרת שיתוף הפעולה עשויים להיכלל פרוייקטים שצ’מפיון השקיעה בהם.
  • סקודה מחפשת להשיג יתרונות בתחומים הדיגיטליים.
ברנהארד מאייר (משמאל) יו”ר הנהלת סקודה לוחץ ידיים עם יצחק סוארי, יו”ר דיקרטוריון צ’מפיון מוטורס (יח”צ)

אוטוניוז, 24.08.2017 – זרוע הטכנולוגיה והחדשנות של סקודה, Skoda DigiLab, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת צ’מפיון מוטורס, יבואנית מכוניות קבוצת פולקסווגן וביניהן גם סקודה, במטרה לקדם פיתוחים של טכנולגיות מכונית מקושרת. Auto DigiLab, שמרכזה בנמצא בפראג, בירת הרפובליקה הצ’כית, מנהל היום מעל 30 פרויקטים דיגטליים בתחום המכונית המקושרת. לפי אתר האינטרנט של החברה היא עוסקת בארבעה תחומים עיקריים דיגטציה, ניידות, קישוריות ומסחר דיגיטלי.

“אנחנו מחפשים טכנולוגיה מוטת פרוייקטים עם אובססיה להחדשות ויצירתית ועם חזון למהפכת הניידות,” נכתב באתר החברה. “אנחנו פתוחים לכל אחד שמטרתו לחדש ולשפר באופן רדיקאלי את הניידות ותחומים קרובים.”

על הסכם שיתוף הפעולה חתמו ברנהרד מאייר יו”ר הנהלת סקודה ויצחק סוארי, יו”ר מועצת המנהלים של קבוצת צ’מפיון מוטורס.

שתי החברות לא פרטו באיזה תחומים  הם יפעלו במשותף וכיצד שיתוף הפעולה יפעל.

צ’מפיון מוטורס מסרה שזה מספר שנים היא משקיעה בחברות הייטק שכעת “ירושתו” עם אוטו דיג’ילאב. “היבואנית הישראלית והמותג הצ’כי המסורתי מתכננים פלטפורמת חדשנות משותפת שמעודדת חברות סטארט-אפ בתחומי הרכב והניידות החכמה,” נמסר בהודעה משותפת לעיתונות.

ההסכם לשיתוף הפעולה בין סקודה לצ’מפיון מוטורס מצטרף לגופים דומים המקדמים חדשנות בתחבורה ופועלים בשוק הישראלי. חברת מאיר הקימה את Drive TLV בהשתתפות משקיעים כהונדה, וולבו ואחרים. רנו נבחרה החודש להפעיל מעבדת חדשנות בתחבורה עירונית.

בהודעה לעיתונות נמסר שבישראל פועלים מעל 500 סטראטאפים וקבוצות מחקר בתחום הרכב, פי שישה מאשר ב-2013.

תיקון טעות: Auto DigiLab, אינה זרוע הון סיכון של סקודה, כפי שצויין בכתבה, אלא עוסקת בהטמעת טכנולוגיות חדשות בסקודה.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!