צ’מפיון השיקה את האודי Q2, ה-SUV הבסיסי של המותג

  • ה-SUV הזול ביותר של אודי צפוי להוסיף למכירות המותג בשנה הבאה.
  • לעת עתה ישווק עם מנוע טורבו-בנזין 1.4 TFSI בלבד.
  • שתי רמות גימור, שילובי צבעים שונים וחבילת Luxury.

אוטוניוז, 11.12.2016 – צ’מפיון מוטורס השיקה היום עוד SUV אחד לתוך הסגמנט הגדל ביותר בשוק הרכב הישראלי (וגם הגלובלי), את האודי Q2. והיות שמדובר ברכב השטח הבסיסי ביותר של המותג, לפחות בשלב זה, הרי זהו מכלי הרכב החשובים ביותר בסגמנטט הפרימיום המגיעים השנה, ובשנה הבאה, לשוק המקומי.

ה-Q2 ישווק בגירסת מנוע אחד בלבד, טורבו-בנזין 1.4 TFSI, הנעה קדמית, בשתי רמות גימור, חבילות גימור שונות וכמו בכל כלי רכב פרימיום, באין סוף אפשרויות איבזור.

במהלך הצגת הדגם ציין ניב אורון, מנהל מותג אודי בצ’מפיון מוטורס, שסגמנט הפרימיום בישראל ממשיך לגדול. השנה השוק יסיים עם מכירות של מעל 14,000 יחידות, כ-5% מכלל השוק, גידול של כ-20% בהשוואה לשנה שעברה. “ישראלים אוהבים פרימיום,” גרס אורון, שגם ציין שמאז 2009 אודי מוביל את סגמנט הפרימיום בשוק הישראלי.

לדברי אורון צ’מפיון מוטורס תרחיב את היצע דגמי ה-SUV אם כי לא היה מסוגל לומר מתי יתווספו מנועים נוספים על ה-1.4 TFSI לדגם ה-Q2, ששיווקו יתחיל במחיר של 179,900 ש’ לגירסת ה-Beat הבסיסית. למנוע הספק 150 כ”ס, מומנט 25.5 קג”מ מנוע הפועל בטכנולוגיית cylinder on demand. מחירה של גירסת ה-Design עומד על 189,900 ש’ ומחירה של חבילת Luxury שניתן להוסיפה לכל רמת גימור, הוא 24,900 ש’. מערכת בקרת שיוט סתגלנית מחירה 4,900 ש’.

בשנה הבאה תתחיל צ’מפיון לשווק את ה-Q7 e-tron גירסת הפלאג-אין הייבריד עם מנוע טורבו דיזל 3.0 ל’. במהלך 2017 תציג אודי את ה-Q5 החדש ואת גירסת ה-SQ5.

בינתיים ה-Q2 ישווק עם אפשרות ל-12 צבעים חיצוניים, קורה אחורית עם רכיב המכונה Blade, שיכול לבוא בצבעים אחדים אפשרות בחירת צבע גימור בתא הנוסעים, תאורת LED, קוקפיט ווירטואלי ועוד חידושים, יותר או פחות, חלקם ברמת הבסיס ורובם תמורת תוספת מחיר.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!