פרסום / הצלחה לפרסומת הנוסטלגית של פולקסווגן בסופבול, ללא דיזלגייט

למרות היתה מותג אירופי, פולקסווגן הפכה למותג תרבותי בארה״ב. הפרסומת הנוסטלגית בסופרבול זכתה להצלחה ניכרת. הדיזלגייט, כמובן, לא מוזכר בה. אוטוניוז, 15.02.2024 - הפרסומת לפולקסווגן, תחת הכותרת ׳סיפור אהבה אמריקאי,׳ ששודרה במהלך סופרבול LVIII זכתה [...]

אוטוניוז, אתר הרכב המקצועי למנויים בלבד.

לרכישת מנוי

כניסה למנויים באמצעות הקלדת אימייל וסיסמה למטה.