פורשה טייקאן / פורשה חשפה דגם החשמלי ראשון, עם טורבו בשם (לא במנוע)

  • פורשה טייקאן נחשף בשתי גרסאות סופר חזקות.
  • תאוצה 0-100 קמ"ש ב-2.8 שנ', מהירות מרבית 260 קמ"ש.
  • מחיר הגירסה ה'בסיסית' מעל 150,000 יורו.

פורשה טייקאן טורבו, טורבו S, החשמלית הראשונה מזופנהאוזן (פורשה)

אוטוניוז, 05.09.2019 – פורשה חשפה אתמול (ד') את הטייקאן, המכונית החשמלית הראשונה של המותג, בשתי גרסאות, כשהיא אינה מסוגלת לוותר על המונח "טורבו", למרות שלדגם החדש אין כל מתקן הדומה לטורבו: הגירסה ה'בסיסית' היא טייקאן טורבו, שהספק מנועיה החשמליים מגיע עד ל-680 כ"ס והגירסה החזקה יותר, טייקאן טורבו S, שהספקי שני מנועיה החשמליים מגיע עד ל-761 כ"ס, כאשר נעשה שימוש בפונקציית overboost. הדגם הוא בעל הנעה כפולה. דגמים בעלי הספקים נמוכים יותר, יושקו בהמשך השנה.

הטייקאן טורבו S מאיצה 0-100 קמ"ש ב-2.6 שנ' והטייקאן טורבו משלימה את המאוץ ב-3.2 שנ' . לטורבו S טווח נסיעה עד 412 ק"מ (WLTP) ולטורבו טווח 450 ק"מ.

לטייקאן מערכת חשמל במתח 800 וולט ויכולת טעינה בהספק 270 ק"ו. טעינה עד 80% נמשכת 22.5 דקות, בתנאים אידאליים. למכונית סוללת ליתיום-יון בקיבולת מרבית 93.4 קו"ש.

המחירים של הטייקאן בגרמניה, ובשאר העולם, אינם נמוכים במיוחד. מחיר גירסת הטורבו מתחיל ב-152,136 יורו ומחיר גירסת הטורבו S מתחיל ב-185,456 יורו.

פורשה מסבירה את השימוש במונח טורבו בכך שטורבו עבור החברה אינו רק מונח טכני, אלא גם תת מותג שיש לו היסטוריה ארוכה בדגמי החברה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*