פורמולה 1 וסנאפצ’אט משתפות פעולה בכיסוי מרוצי גרנד פרי

  • פעילות ראשונה מסוגה בפורמולה 1 בשיתוף פלטפורמת מדיה חברתית
  • שיתוף הפעולה יאפשר כיסוי מרוצים מזוית הראיה של אוהדים.
  • שיתוף הפעולה יתחיל בגרנד פרי הבריטי בסוף השבוע.
מקס וורסטפאן בצילום עם אוהד, בדרך לסנאפצ'ט (Getty Images/Red Bull Content Pool)
מקס וורסטפאן בצילום עם אוהד, בדרך לסנאפצ’ט (Getty Images/Red Bull Content Pool)

אוטוניוז, 14.07.2017 – פורמולה 1 וסנאפ, החברה המפעילה את אפליקציית סנאפצ’אט, הודיעו על שותפות גלובלית חדשה שתקיף אחדים ממרוצי הגרנד פרי למכוניות פורמולה 1 עד סוף העונה.

זהו שיתוף הפעולה העסקי הראשון בין פורמולה 1 לפלטפורמה דיגיטלית מרכזית. הארוע הראשון שיכוסה בסנאפצ’ט יהיה הגרנד פרי הבריטי בסוף השבוע הקרוב.

בשנים האחרונות אחת מנקודות הביקורת העיקריות על ארגון הפורמולה 1 היתה התייחסותו השולית לשיווק באמצעים דיגטליים ורשתות חברתיות ופעילות נמוכה בכלל בזירות הדיגיטליות השונות. ברני אקלסטון, הבוס של הסידרה שהיה אחראי למדיניות זו, אמר באחת ההזדמנויות שעדיף לו לקוח שיכול לרכש שעון רולקס על פני צעירים שאין להם תקציבים אישיים בסדר גודל כזה.

אקלסטון איבד בסוף השנה שעברה את השליטה בסידרה, כאשר היא נרכשה ע”י קבוצת התקשורת האמריקנית ליברטי מדיה, שדבר ראשון הדיחה את אקלסטון מתפקיד ה-CEO. ראשי החברה הודיעו שבכוונתם להרחיב את הפעילות הדיגיטלית של הסידרה וההסכם עם סנאפצ’ט הוא רק סנונית ראשונה, יש להניח.

הפעילות תתרחש על על פלטפורמת Discover, כשהסיפורים יהיו צירופים של סנאפס שהגיעו מסנאפצ’טרס במקומות שונים בעולם וערוכים ע”י צוות עורכים של סנאפצ’ט. באופן כה ניתן יהיה להביא סיפורים אותנטיים מהיציעים, מהפאדוק, מסביבות המסלול וגם מאתרים רחוקים מהמסלול בהם אנשים צופים במרוץ. מרוצים נוספים שיכוסו ע”י האפליקציה יהיו ביפן, סינגפור, אבו דאבי, ארה”ב, מכסיקו וברזיל.

“זהו הצעד הראשון לקראת הרחבת אסטרטגיית המדיה החברתית שלנו,” אמר פרנק ארטהופר ראש תחום הדיגיטל ועסקים חדשים בפורמולה 1. “כבר מהתחלה, אמרנו שאנחנו רוצים לעבוד עם שותפים כדי להביא את המעריצים קרוב יותר לשואו המדהים שהוא פורמולה 1, שילוב מדהים של טכנולוגיה וכישרון אישי – וסנאפ מתאים לזה.

“אנחנו צריכים להמשיך להביא מעריצים חדשים לספורט – לפנות אליהם מעל גבי פלטפורמות מדיה חברתית עם מאחורי הקלעים, תוכן מהנה ומרתק. הפלטפורמה של סנאפ היא אחת הפופולריות ביותר בקרב מילניאלס, סקטור שאנחנו במיוחד להוטים למשוך, כפי שהוא מייצג את העתיד של הספורט שלנו.”

לסנפאצ’ט מעל 166 מ’ משתמשים יומיים פעילים ברחבי העולם, אשר יוצרים מעל 3 מיליארד סנפאס ביום באמצעות המצלמה. משתמשים פעילים פותחים את האפליקציה יותר מ-18 פעמים ביום בממוצע במשך יותר מ-30 דקות בממוצע.

60% מהמודעות בסנאפצ’ט בקטגוריית Out Stories ותוכן נוסף, מופעלות עם אודיו ובממוצע יותר מאחד מכל שלושה משתמשים פעילים יומיים מפעיל את Lenses כל יום.

שיתוף פעולה עם ארגוני ספורט גדולים, מדווחת סנאפ, בעלת סנאפצ’ט, הוא בראש סדר העדיפויות של החברה. עד עתה החברה עבדה עם כמעט כל ליגת ספורט גדולה בארה”ב והיא מרחיבה שותפויות בינלאומיות.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!