פולקסווגן תשיק מכונית הייבריד ביניים על פלטפורמת MQB

  • כגידור מול הירידה בפופולריות של מנועי דיזל פולקסווגן תשיק טכנולוגיית הנעה חדשה.
  • הייבריד ביניים צפויה להיות מערכת ההנעה האלטרנטיבית הפופולרית ביותר.
  • רנו תשיק מערכת הייבריד ביניים כבר השנה.
דיאגרמה של מערכת המיילד הייבריד 48 וולט (ריקארדו)
דיאגרמה של מערכת המיילד הייבריד 48 וולט (ריקארדו)

אוטוניוז, 02.07.2017 – פולקסווגן צפויה להשיק מכונית עם הנעה 48 וולט, Mild Hybrid, או הייבריד ביניים, כך מדווח האוטומוטיב ניוז יורופ, בעקבות שיחה עם בכיר בפולקסווגן. מערכות 48 וולט למעשה אינן קיימות היום בשוק הרכב העולמי, אולם לפי תחזיות אחדות הן צפויות להיות מותקנות בשיעור של כ-20% ואף יותר בכלי רכב חדשים כבר ב-2025 ולעבור בקלות על פני מערכות ותיקות יותר, כמערכות הייבריד או מכוניות חשמליות. מערכות אלה מפחיתות את צריכת הדלק וזיהום האויר ברמה נמוכה יותר מאשר של מערכות מתקדמות יותר, אולם הן זולות הרבה יותר לפיתוח והתקנה.

הדגם של פולקסווגן יהיה מבוסס על פלטפורמת ה-MQB. “ברגע שיש לנו את זה בדגם מבוסס MQB זה פחות או יותר plug and play,” צוטט כאומר פרנק וולש, מנהל הפיתוח. “אנחנו יכולים להרכיב את זה על דגמים אחרים כי יש לנו פלטפורמה מודולרית.”

עבור פולקסווגן, שעדיין סובלת מטראומת הדיזלגייט, השימוש במערכת 48 וולט עשוי להיות פתרון אופטימלי, וזאת למרות שתעשיית הרכב הגרמנית עדיין מתעקשת על החיוניות של מנועי הדיזל כדרך הבטוחה ביותר להפחתת פליטות CO2.

בראיון באפריל האחרון עם אוטוניוז, אמר אקסל היינריך, מנהל הפיתוח בקבוצת פולקסווגן, שלמעשה פיתוח מערכת 48 וולט הושלם, וכעת על המותגים השונים בקבוצת פולקסווגן להחליט האם הם יעשו בה שימוש.

“זו אינה שאלה טכנית. עשינו את כל זה [הפיתוח]. עכשיו הזמן לקבל החלטה ע”י ההנהלות ולומר האם אנחנו הולכים בדרך הזאת,” אמר היינריך, שתיאר את זאת כמאבק בין הדור הבא של מנועי הדיזל למערכות 48 וולט. “טכנית זה חכם [מערכת 48 וולט], אבל יש לזה תחרות מהדור הבא של מנועי דיזל.”

רנו צפויה להיות יצרנית המכוניות הראשונה שתתקין, כבר השנה, מערכת 48 וולט ברנו סניק ובגרנד סניק.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!