פולקסווגן ו-Gett מתחילות את שיתוף הפעולה במוסקבה

מתיאס מולר, יו"ר הנהלת פולקסווגן (משמאל) עם אלה האם (שני משמאל) שחר וייזר (שני מימין) ונחשון דווידאי בטקס השקת שיתוף הפעולה בברלין (פולקסווגן)
מתיאס מולר, יו”ר הנהלת פולקסווגן (משמאל) עם אלה האם (שני משמאל) שחר וייזר (שני מימין) ונחשון דווידאי בטקס השקת שיתוף הפעולה בברלין (פולקסווגן)

תקציר מנהלים

  • אחרי השקעה של 300 מ’ ד’ פולקסווגן תשווק מכוניות פולקסווגן וסקודה לנהגי מוניות במוסקבה.
  • דגמי פולקסווגן פולו, פולקסווגן ג’טה, סקודה ראפיד וסקודה אוקטביה ימכרו לנהגי מוניות במוסקבה.
  • פולקסווגן צופה הכנסות של מיליארד יורו בשנה משיתוף הפעולה עם Gett ב-2025.

אוטוניוז, 01.10.2016 – קבוצת פולקסווגן וספקית שירות שיתוף המכוניות Gett מתחילות את שיתוף הפעולה שלהן במוסקבה. ביום שישי הודיעה פולקסווגן על השקת תוכנית בה ימכרו מכוניות פולקסווגן פולו, פולקסווגן ג’טה, סקודה ראפיד וסקודה אוקטביה לנהגי מוניות במוסקבה, אותה מזהה החברה כאחד השווקים הגדלים ביותר בתחום ה-e-hailing, קריאה למונית באמצעות אפליקציה.

פולקסווגן השקיעה 300 מיליון יורו ב-Gett במאי האחרון.

לדברי פולקסווגן נהגי המוניות ירכשו את כלי הרכב מ-Gett והם יסופקו ע”י דילרים של קבוצת פולקסווגן במוסקבה. הדבר יפשט את תהליכי הרכישה הנהוגים ברוסיה היום עם תשלום מקדמה ותשלומי קרדיט, לדברי החברה. בתחילה תוצע התוכנית רק לנהגים המרבים להשתמש בשירותי Gett.

“קבוצת פולקסווגן מסוגלת להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות ב[סגמנט] הניידות לפי ביקוש, באמצעות המיזם המשותף עם Gett,” אמר אולה הארמס, ראש עסקים חדשים וניידות בקבוצת פולקסווגן. “עם כל נסיעת מונית במוסקבה, צרכני ניידות – במיוחד אלרה מרוסה שעדיין אינם לקוחות של קבוצת פולקסווגן, יוכלו להנות ממותגי פולקסווגן וסקודה.”

בשבועות הקרובים יודיעו פולקסווגן ו-Gett על שווקים נוספים בהם יוצעו חבילות כאלה לנהגי מוניות.

פולקסווגן מתכננת להפוך את עסקי הניידות לאחד ממוקדי הרווח העיקריים שלה עד 2025. עד 2025 צופה החברה ששיתוף הפעולה עם Gett יניב הכנסות בסדר גודל של “מולטי-ביליון יורו” ולכן כמו קבוצות רכב גדולות אחרות, היא משקיעה בחברות נסיעות משותפות. השקעה זו מאפשרת ליצרניות הרכב להציע הצעות מפתות לנהגי מוניות עם מכוניות מתוצרתן, ובכך להגן במעט על הירידה הצפויה לאורך השנים במכירות כתוצאה מגדילת חברות שיבתוף הנסיעות, וגם להרוויח מפעילות אותם נהגי מוניות. שברולט, מותג של ג’נרל מוטורס, עתידה להציע לנהגי Lyft, שבה השקיעה ג’י.אמ 500 מ’ ד’, חבילות מפתות לרכישת השברולט בולט החשמלית.

Gett בניגוד לאובר, מעסיקה רק נהגי מוניות מקצועיים והיא חזקה במיוחד בלונדון בה רשומים בשורותיה כ-11,000 נהגי מוניות, כולל מוניות שחורות. עד לחתימת ההסכם עם פולקסווגן לא היתה ל-Gett פעילות בגרמניה וזו צפויה להתחיל בשנה הבאה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!