עם חמישה דגמי פלאג-אין הייבריד מרצדס-בנץ מחשמלת את סגמנט הפרימיום

  • מרצדס-בנץ השיקה דגמי פלאג-אין הייבריד בשתי קטגוריות.
  • סוללת ליתיום-יון מאפשרת טווח נסיעה חשמלית של כ-30 ק”מ.
  • ניצול תקנות המיסוי מאפשר להגביר את מכירות דגמי הפרימיום.
מרצדס S 500 e, במחיר של 750,000 ש' היא ה-S הזולה ביותר בזכות הטבת מס של 300,000 ש' (יח"צ)
מרצדס S 500 e, במחיר של 750,000 ש’ היא ה-S הזולה ביותר בזכות הטבת מס של 300,000 ש’ (יח”צ)

אוטוניוז, 22.02.2017 – מרצדס-בנץ (כלמוביל) השיקה אתמול (ג’) סידרה של דגמי פלאג-אין הייבריד לשוק הישראלי. זו סידרה מגוונת עם דגמי סדאן מפוארים ו-SUV. כל חמשת הדגמים שהוצגו מצוידים במערכות הנעה הייברידיות עם מנועי בעירה פנימית ומנועים חשמליים וסוללת ליתיום-יון המאפשרת טווח נסיעה חשמלי כ-30 ק”מ בממוצע. ההבדל העיקרי של דגמים אלה בהשוואה לדגמי הייבריד זולים יותר הוא בעוצמת המנוע החשמלי, המאפשרת נסיעה במהירות גבוהה ותאוצות טובות מבלי להעזר כלל במנוע הבעירה הפנימית. השילוב הזה מאפשר צריכת דלק של פחות מ-2.5 ל’ ל-100 ק”מ ומכאן פליטת נמוכה של דו תחמוצת הפחמן, שבישראל מציבה את כל הדגמי הפלאג-אין הייבריד של מרצדס בקבוצת פליטות 2, שבה כלי רכב הייברידיים ממוסים ב-30% בלבד.

סוללת הליתיום-יון בכל הגירסאות הוא בתכולה של 6.2 קו”ש ומספיקה לנסיעה חשמלית, לפני נתוני היצרן, לטווח של מעל 30 ק”מ. לסוללה אחריות של שש שנים או 100,000 ק”מ, המוקדם מהשניים.

במהלך אירוע ההשקה אמר אריאל פינטו, מנכ”ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, שלקוחות הרוכשים את מכוניות ההייבריד נוסעים בדרך כלל לא יותר מ-15,000 ק”מ בשנה. לקוחות שהקילומטרז’ השנתי שלהם גבוה יותר רוכשים לרוב דגמי דיזל או בנזין.

פינטו מסר שכל הדגמים מוצעים ברמת הגימור הגבוהה ביותר (אם כי אפשרויות גם רמות גימור נמוכות יותר) מאחר שהמיסוי הנמוך על המכונית חל גם כל האביזרים המותקנים בה ומאפשר להציע איבזור יוקרתי במחיר נמוך יחסית.

דגמים ומחירים:

C 350 e – מצוידת במנוע בעירה פנימית 2.0 ל’ 211 כ”ס ומנוע חשמלי שהספקו 82 כ”ס. הספק משולב 279 כ”ס. לסוללת הליתיום יון תכולה של 6.2 קו”ש המספיקה לטווח חשמלי בלבד של 31 ק”מ, לפי נתוני היצרן. הדגם משווק בישראל עם מתלה אויר כבר ברמת האבזור הבסיסית. מחיר: החל מ-320,000 ש’.

GLC 350 e – זהו SUV שמערכת ההנעה שלו משלבת בין מנוע 2.0 ל’ 211 כ”ס למנוע חשמלי שהספקו 116 כ”ס. ההספק המשולב עומד עד 320 כ”ס ותיבת ההילוכים היא ה-7G-Tronic. צריכת הדלק המשולבת היא 2.7 ל’/100 ק”מ. מחיר החל מ-370,000 ש’.

E 350 e יחודה של גירסה זו הוא בתיבת הילוכים 9G-Tronic. מערכת ההנעה זהה לזו של ה-C 350 e עם מנוע בנזין 2.0 ל’ ומנוע חשמלי שהספקו 82 כ”ס והספק משולב למערכת של 286 כ”ס. כתוצאה מכך התאוצה ל-100 קמ”ש של ה-C 350 e העומדת על 5.9 שנ’ היא מהירה משל ה-E 350 e ב-0.3 שנ’. מחיר: החל מ-450,000 ש’.

GLE 500 e – דגם SUV עם מנוע בי-טורבו, V6, בנפח 3 ל’ והספק 333 כ”ס. למנוע החשמלי 116 כ”ס וההספק המשולב של המערכת הוא 442 כ”ס. תיבת ההילוכים האוטומטית מדגם 7G-Tronic מסייעת לתאוצה 0-100 קמ”ש ב-5.3 שנ’. מחיר החל מ-515,000 ש’.

S 500 e – לדגם זה מערכת הנעה זהה לזו של ה-GLE 500 e. מחיר: החלמ מ-750,000 ש’.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!