סקר: מחצית מהצרכנים בישראל ישקלו רכישת מכונית הייבריד בהתאם למחיר ולאיכות

  • סקר של מכון המחקר טק אסטרטגיות מצא שמחצית מהישראלים אינם נרתעים ממכוניות הייבריד.
  • ל-3% מהישראלים כבר יש מכוניות הייבריד.
  • שיעור הנשים בעלות מכוניות הייבריד כפול משיעור הגברים.

אוטוניוז, 05.06.2017 – 49% מהצרכנים הישראלים אמרו שהשיקולים שהם ישקלו האם לרכוש כלי רכב הייברידי הינם מחיר כלי הרכב ואיכותו, כך עולה מסקר שוק שערך מכון המחקר טק אסטרטגיות עבור חברת אופרייט ליס מקבוצת חברת תפארת וחברת מאיר. 35% מהמשתתפים ענו שבאין בכוונתם לרכוש מכונית הייברידית, 13% אמרו שהם מתכוונים לרכוש כלי רכב כזה ברכישת הרכב הקרובה ו-3% ציינו שיש בבעלות כלי רכב הייברידי. בקרב הקבוצה האחרונה, בעלי רכב הייברידי, היה שיעור הנשים כפול משיעור הגברים, 4% לעומת 2%.

בעלי מכוניות הייבריד, לפי הסקר התגוררו בצפון המדינה, 5.7%, בדרום 5.4%, בירושלים 1.9% בתל אביב 1.1% ובקרב תושבי השרון 0%. התוצאות כמעט כולן הן בתחום הסטיה הסטטיסטית של הסקר 4%.

גידול חד במסירות ברבעון הראשון

בשלושה החודשים הראשונים של 2017 חל גידול של 86.3% במכירות מכוניות הייבריד בשוק המקומי עם 5,674 כלי רכב שהיו 5.8% מכלל מכירות כלי רכב חדשים. הגידול נרשם בעיקר הודות לתחילת שיווקם של היונדאי איוניק (כלמוביל) וקיה נירו (טלקאר) שהגדילו את היצע דגמי ההייבריד הפופולאריים. מיונדאי איוניק (כלמוביל) נמסרו 1,879 יחידות והוא היה הדגם הייברידי הפופולארי ביותר, בעוד מהקיה נירו נמסרו 833 יחידות והוא דורג במקום השלישי אחרי טויוטה אוריס הייבריד (יוניון מוטורס) עם 904 יחידות (20.1%-).

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*