סיכומי 2017: מרצדס-בנץ מותג הפרימיום המוביל, קבוצת ב.מ.וו מובילה את קטגוריית הפרימיום

מכירות מכונית מרצדס-בנץ גדלו ב-9.9% ב-2017. מכירות מותג מיני קבעו שקבוצת ב.מ.וו גדולה יותר בהיקף המכירות. אודי ופורשה, שתי נציגות הפרימיום של קבוצת פולקסווגן מכרו מעל 2 מיליון מכוניות. אוטוניוז, 14.01.2018 - מרצדס-בנץ היתה בשנה [...]

אוטוניוז, אתר הרכב המקצועי למנויים בלבד.

לרכישת מנוי

כניסה למנויים באמצעות הקלדת אימייל וסיסמה למטה.

error: Alert: Content is protected !!