סוזוקי חשפה את הסויפט החדשה, כולל גרסאות הייבריד ביניים

  • הדור החדש של מכונית הספורט מיני יוצג בג’נבה.
  • ביפן הוא מצויד במנועי 1.2 ל’, טורבו 1.0 ל’ וגרסת הייבריד ביניים עם ISG.
  • ישווק בגרסאות הנעה קדמית והנעה כפולה.

אוטוניוז, 28.12.2016 – סוזוקי חשפה ביפן את הדור החדש של הסויפט, מכונית הסופר מיני הותיקה של המותג, שהשנה מכירותיה חלפו על מחסום החמישה מיליון יחידות. לעת עתה נחשפו רק הגרסאות שישווקו ביפן בעוד הגרסאות האירופיות יחשפו ככל הנראה בתערוכת המכונית של ג’נבה במרץ הקרוב.

ביפן תשווק המכונית בגרסאות הנעה קדמית והנעה כפולה עם תיבות הילוכים ידנית חמישה הילוכים, אוט’ 6 הילוכים ו-CVT. מערכות ההנעה מבוססות על מנועי בנזין 1.2 ל’. שתי גרסאות יהיו Mild Hybrid, באמצעות Integral Starter Generator – ISG. הגירסה ספורטיבית תצויד במנוע טורבו-בנזין 1.0 ל’ הזרקת בנזין ישירה עם תיבה אוטומטית והנעה קדמית.

דגמי הייבריד הביניים יצוידו במצבר ליתיום-יון ובמערכת וב-ISG המייצר חשמל בעת בלימה, מתניע את המכונית המצוידת במערכת עצור-סע ומסייע בהאצה באמצעות המנוע החשמלי. צריכת הדלק של שתי גרסאות ההייבריד עומדת על 3.6 ל’/100 ק”מ. צריכת הדלק הבזבזנית ביותר היא של גירסת הטורבו-בנזין עם 5 ל’/100 ק”מ.

עיצובה החיצוני של הסויפט מתאפיין במראה מודרני יותר, גריל בולט יותר בעוד כונס האויר שמתחת לגריל בולט פחות. הפנסים הקדמיים קטנים יותר, מחודדים ומצוידים, בגרסאות הגבוהות יותר, בתאורת LED שנמצאת גם בתאורה האחורית. ה”גג המרחף” שאיפיין את הדור היוצא מודגש הפעם באמצעות קורות C שחורות. ידיות הדלתות האחוריות הוחבאו בקורה C. הגרסאות הספורטיביות, RS, Hybrid RS ו-RSt זכו גם למאפיינים ספורטיביים, כמו ספליטר מתחת לפגוש הקדמי ונורות ערפל.

כשהנה יאחז בהגה הוא יחוש את צורת ה-D כאשר החלק התחתון, כשההגה מיושר הוא שטוח.

הסויפט החדש צפוי להגיע לישראל במהלך 2017.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!