סובארו חשפה את האימפרזה החדשה, דגם ראשון על הפלטפורמה הגלובלית

אוטוניוז, 25.03.2016 – גלריה –  סובארו חשפה בתערוכת המכוניות של ניו יורק את האימפרזה החדשה, המבוססת על הפלטפורמה החדשה, Global Platform, שנחשפה לפני מספר שבועות, בשתי תצורות: סדאן והאצ’בק. הדגם החדש מבוסס על פלטפורמה ארוכה ב-25 מ”מ מהפלטפורמה הקודמת,2,700 מ”מ, אורך שתי הגרסאות גדל ב-41 מ”מ מהדור הקודם והרוחב גדל ב-38 מ”מ. לעומת הזאת הדגם הונמך ב-10 מ”מ, לטובת המראה הספורטיבי.

הפלטפורמה הגלובלית של סובארו אמורה לשרת את המותג בשנים הקרובות למגוון של כלי רכב והיא חלק מתכנית התחדשות הדרגתית שהציג המותג הכוללת גם מנוע חדש, מערכת EyeSight, למניעת תאונות ומערכת אינפוטיינמנט חדשה. הפלטפורמה תוכננה כדי להתאים למנוע בעירה פנימית וגם למערכות הנעה אלטרנטיבית: הייבריד, פלאג-אין הייבריד וחשמלית.

סובארו אימפרזה האצ'בק בניו יורק (סובארו)
סובארו אימפרזה האצ’בק בניו יורק (סובארו)

בשלב ראשון המכונית תצויד במנוע בוקסר 2.0 ל’ שאינו חדש, אולם הספקו הוגדל ב-4 כ”ס ל- 152 כ”ס באמצעות התקנת מערכת הזרקת דלק ישירה. במערכת התמסורת אין חדש, למעט ברמת הגימור הגבוהה, גרסה שתצויד בתיבת הילוכים רציפה, המכונה בז’ארגון של סובאר Lineatronic CVT, עם 7 הילוכים במצב ידני. מערכת ההנעה הכפולה היא מסוג ה-Symmetrical All Wheel Drive ויש גם אופציה ל-Active Torque Vectoring.

מערכת ה-EyeSight כוללת בקרת שיוט סתגלנית, בלימה אוטומטית לפני תאונה והתראת סטיה מנתיב. אופציה נוספת היא תאורה קדמית עם יכולת היגוי, כאשר הפנסים הקדמיים מסתובבים בהתאם לסיבוב ההגה. הפעלת אורות גבוהים ונמוכים אפשרית גם באופן אוטומטי בהתבסס על תנאי הנהיגה.

שיווקה של המכונית בארה”ב יתחיל עוד השנה כשנת דגם 2017.

גלריה

[Best_Wordpress_Gallery id=”9″ gal_title=”סובארו אימפרזה החדשה”]

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!