נהיגה אוטונומית / טויוטה, ב.מ.וו השקיעו ברקוגני, הסטארטאפ ייעל מחשוב נהיגה אוטונומית

  • סטארטאפ חדש בתחום הנהיגה האוטונומית.
  • השלים גיוס 25 מיליון דולר, יגייס צוות מהנדסים.
  • בין המשקיעים טויוטה, ב.מ.וו., פורסיה, אוסרם.

אוטוניוז, 04.08.2019 – רקוגני (Recogni), סטארטאפ אמריקני-גרמני, שיצא השבוע ממצב חשאי, מבטיח שהחל ב-2024 טכנולוגיות הזיהוי וה-AI שהוא מפתח, תאפשר יישום רובוטקסי אוטונומי; כעבור שנתיים נוספות יעלו לכבישים מכוניות פרטיות אוטונומיות בעלות סבירה. הסטארטאפ השלים גיוס 25 מ' ד' בסבב A, שהובל ע"י GreatPoint Ventures ולקחו בו חלק Toyota AI Ventures, BMW I Ventures, פורסיה, פלוקסוניט (זרוע ה-VC של אוסרם, יצרנית ציוד התאורה) ו-DNS Capital.

הסטארטאפ, שהסלוגן שלו הוא "זיהוי חפץ בזמן אמת," ולא פרט במדויק את הטכנולוגיה שהוא מפתח, מתכנן לייעל את פעילות המחשוב וה-AI של מערכת הנהיגה האוטונומית ולהקטין באופן משמעותי את צריכת החשמל. לדברי אשיני צ'ודהרי, מייסד משותף ומנהל עסקים ראשי, קיים היום מחסום במעבר לנהיגה אוטונומית ברמה 3, שאותו רקוגני תפצח. המחסום הוא תוצאה של חוסר יכולת מחשוב מספקת. המערכת של רקוגני, שעשויה להתבסס גם על פיתוח סיליקון ייעודי, תפתור בעיות אלה, לדברי צ'ודהרי.

חלק מהמערכת מבוסס על יכולת ראיה ברמה גבוהה, המסוגלת לזהות את צבע האור ברמזור, ממרחק גדול ובצריכת חשמל שהיא "שבריר" מצריכה של מערכת רגילה.

החברה צופה ששימוש ב-Vision Cognition Processor יפתור את בעיית הסקת המסקנות בנקודת הקצה בכלי רכב אוטונומיים, וישנה את מסלול ההתקדמות לעבר נהיגה אוטונומית.

לדברי צ'דהורי המערכת תפתור את כל בעיות הנהיגה האוטונומית עם צריכה של פחות מ-100 וואט.

סכום הגיוס, בסך 25 מ' ד', יוקדש לגיוס צוות הנדסי.

ה-CEO של החברה הוא אר.קיי אנאנד, ה-CTO הוא יוגן פיינברג, סגנית נשיא לפעולות היא וולרי צ'אן ומנהל ה-AI הוא ג'יל בקהאוס. הסטארטאפ הוקם ב-2017.

כותרות היום

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*