מסלול ערד / תחרות ראלי ספרינט, דריפטים לראווה

  • ביום השלישי של שבוע המרוצים בערד נערכה תחרות ראלי ספרינט שגוונה בתצוגות דריפטינג.
  • שלוש קבוצות מתחרים בתחרות הראלי ספרינט.
טל ניב מייצר תת היגוי מופרז בכניסה לפניה האחרונה ולישורת הראשית (אוטוניוז)

אוטוניוז, 06.04.2018 – אלעד הדר, אדר מלמד ואלירן יפרח אלה היו שלושה המנצחים במרוץ הראשון לעונת הראלי ספרינט 2018 שנערך היום (ו’) במסלול המרוצים החדש בערד, במסגרת ארבעה ימי המרוצים שחונכים את האתר.

ראלי ספרינט היא תחרות נגד השעון על מסלול סגור כאשר המסלול מורכב בחלקו מאספלט ובחלקו מעפר. השילוב הזה מחייב פשרות בכיוונון המכונית ובבחירת הצמיגים, שהיו צריכים להתאים יותר לאבנים החדות, שציפו חלק ממשטחי העפר מאשר לאספלט השחור, שבאופן טבעי היה מעדיף לחוש צמיגי סליקס.

שלוש קטגוריות התייצבו לתחרות, קאפ, קבוצה N ו-T3 OP, הרייזרים. האחרונים היו גם כלי הרכב המהירים ביותר, בגלל התאמתם הטובה יותר לקטעי העפר.

צילומים: אוטוניוז

כל מתחרה התחרה בשלושה מקצים כאשר בכל מקצה הוא ביצע שלוש הקפות מסלול. אלירן יפרח קבע את הזמן המהיר ביותר ברייזרים, 3:43.563 ד’ והיה מהיר ב-2.814 שנ’ מיוני רווה וב-2.978 ממור מגידיש.

אלעד הדר קבע את הזמן המהיר ביותר בקבוצה N, 4:0.374 ד’ והקדים בכמעט חמש שניות, ליתר דיוק 4.984 שנ’ את טל ניב. שניהם חלקו אותה מכונית, שעבור הדר צוינה במספר 98 ועבור ניב במספר 94.

אדר מלמד ניצח בקבוצה N בזמן 3:49.203 ד’ והוא הקדים ב-3.586 שנ’ את חמאדה עודה כשקובי כהן סיים במקום השלישי בפיגור 5.980 שנ’ מהמנצח.

יום המרוצים, היה דליל יחסית בארועים, כאשר בין מקצי הראלי ספרינט שובצו מפגעי דריפט שסחטו מחיאות כפיים מכ-500 צופים ביציע המרכזי, שמוקם היטב ואיפשר צפיה על כל היקף המסלול.

את ארבעה ימי התחרויות, האחרון יערך מחר, הפיק יובל מלמד. את המסלול מנהל איתי אלון.

במקום נכחו גם יוסי ניסן, מנהל הרשות לנהיגה ספורטיבית במשרד התרבות והספורט, שבסיום האירוע חילק את הפרסים למנצחים וראש עיריית ערד, ניסן בן חמו.

עדיין לא ידוע מתי תערך התחרות הבאה על המסלול, אולם עיריית ערד מתכננת לפתח ולתפעל אותו כפרויקט כלכלי, שיארח ארועיים מוטוריים שונים, שיתרמו לכלכלת העיר.

error: Alert: Content is protected !!