מנכ”ל לובינסקי צופה ששוק הרכב ישמור על היקף המכירות של 2016

  • דני שביט, שהחל לכהן החודש כמנכ”ל לובינסקי, סבור שהצמיחה בשוק אינה בועה.
  • צופה להיקף מכירות ב-2017 דומה לזה של 2016.
  • עוזי גונן הצטרף ללובינסקי כמנהל מותג פיג’ו.
דני שביט. המנכ"ל החדש של לובינסקי (פז בר)
דני שביט. המנכ”ל החדש של לובינסקי (פז בר)

אוטוניוז, 19.02.2017 – דני שביט, המנכ”ל החדש של לובינסקי, סבור שהתנופה בשוק הרכב הישראלי מהשנים האחרונות תמשך גם בשנה הקרובה, אם כי גם להערכתו שוק הרכב עתיד לשמור על מימדיו מהשנה שעברה (כלומר לא לצמוח במידה משמעותית), היקף מכירות של 290,000-300,000 כלי רכב. שביט, שדיבר אתמול במהלך השקת הסיטרואן ג’מפי, התייחס רק בקצרה לשוק המכוניות הפרטיות. “אני מאמין שזו אינה בועה אלא התאמה לצורך,” אמר שביט ביחס לגידול במכירות כלי רכב במשקל עד 3.5 טון ובמיוחד כלי רכב פרטיים, בשנים האחרונות. “הדרישה לרכב שני, שלישי [במשפחה], כלי רכב שנוסעים קילומטראז’ נמוך יותר. [אנחנו] מעריכים שהשוק יהיה דומה לזה של השנה שעברה.”

להערכת שביט הגבלה מסוימת על גודלו של השוק תיווצר בעקבות התקנה המגבילה לשלושה חודשים אחסנה של כלי רכב בנמלים וכתוצאה מכך המלאים יהיו נמוכים יותר. שביט מזהה את המגזר הפרטי כמבטיח בשוק. “אנחנו נהיה במקום טוב יותר מאשר בשנה שעברה,” אמר שביט, שבהתייסות להעלאת מחירים שבוצעה לאחרונה במכוניות המיובאות ע”י לובינסקי אמר “העלינו מחירים כי אנחנו מתאימים עצמנו לשוק.”

עוזי גונן הצטרף ללובינסקי

בנוסף לשביט נראה אתמול במרכז של לובינסקי במעוין שורק גם עוזי גונן, שהצטרף לחברה בימים האחרונים מקבוצת מאיר, כמנהל מותג פיג’ו. גונן עבד במאיר במשך 16 שנה ובשבע השנים האחרונות היה מנהל השיווק של מכוניות הונדה, וולבו ויגואר.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!