מנועים חדשים, טכנולוגיות חדשות בפולקסווגן גולף אחרי מתיחת הפנים

  • חידוש מחצית החיים של הגולף החדשה כולל מערכות נהיגה אוטונומית ומנועים חדשים.
  • מתיחת הפנים מקיפה את הגולף, גולף GTI, GTE, ה-e-Golf וגירסת הסטיישן.
  • למרות השיפורים של הדגם המחירים בגרמניה ללא שינוי.
פולקסווגן גולף GTI עם מנועים חזקים יותר (פולקסווגן)
פולקסווגן גולף GTI עם מנועים חזקים יותר (פולקסווגן)

אוטוניוז, 13.11.2016 – פולקסווגן חשפה ביום חמישי האחרון את מתיחת הפנים של הגולף דור 7 כשהדגש במקום על עיצוב ומנועים ניתן לחידושים טכנולוגיים. לראשונה במכונית קומפקטית, לדברי פולקסווגן, הותקנו מערכות נהיגה אוטונומית וחידושים נמצאים גם במערכת האינפוטיינמנט שעד כה נמצאו רק במכוניות גדולות ויקרות יותר. הגולף המחודש פותח לדברי החברה במתקפה חדשה על שוק הרכב והדגם ינסה להסיט את הכותרות של 14 החודשים האחרונים שרדפו אחרי קבוצת הרכב הגדולה באירופה, ושעיקרן היה פרשת הדיזלגייט, שעדיין מסרבת לגווע.

הגולף המחודש הוצג בגרסאות האצ’בק חמש דלתות ו-שלוש דלתות, GTI  וסטיישן, עם מגוון של מנועים, כולל דגם פלאגן-אין הייבריד, GTE, ודגם חשמלי e-Golf.

השינוי הבולט ביותר בעיצוב החיצוני הוא בעיצוב מודרני וזוויתי יותר של התאורה הקדמית ועיצוב אלגנטי יותר לאשכולות התאורה האחורית שתגיע בכל הגרסאות בטכנולוגיית LED.

מנועי טורבו בנזין חדשים ומערכת גלישה

את מנועי הבנזין יוביל מנוע טורבו בנזין חדש, 1.5 TSI Evo, 4-ציל’ בהספק 150 כ”ס ומערכת ניהול צילינדרים אקטיבית משתנה (ACT). מנוע Blue Motion, בנפח זהה, שהספקו 130 כ”ס עם מערכת ACT, יצויד גם בפונקציית ‘גלישה’ (coasting) המאפשרת דימום המנוע תוך כדי גלישה לקראת עצירה ולא רק בעת עצירה מוחלטת, מה שעתיד לחסוך אחוזים ניכרים בצריכת הדלק. לדברי פולקסווגן שיפורים אלה במנועים עתידים לחסוך עד ליטר אחד דלק לכל 100 ק”מ. הספק מנוע הגולף GTI הועלה ל-230 כ”ס או 245 כ”ס בגירסת ה-GTI Performance. תיבת הילוכים 7 מהירויות מצמד כפול תחליף בהדרגה את תיבת ה-6-הילוכים.

כדי שמערכות החשמל לא יפסיקו לפעול בעת שפונקציית הגלישה מדממת את המנוע, הותקן מצבר 12 וולט נוסף המספק את החשמל.

מערכת בקרת מחווה

מערכות הבטיחות והנהיגה האוטונומית שבגולף המחודשת יכללו Front Assist עם יכולת בקרת הולכי רגל, Traffic Jam Assist ו-Emergency Assist. מערכת הסיוע בפקק יכולה לבקר את פעולת המכונית במהירות של עד 60 קמ”ש בתנועה צפופה עצור-סע כשהיא מסוגלת לבלום להאיץ את המכונית.

“הדגש העיקרי הוא על דור חדש לחלוטין של אינפוטיינמנט וקישוריות. אין אף מכונית קומפקטית חכמה יותר, בטוחה יותר או יותר מקושרת,” אמר ד”ר הרברט דיוס, יו”ר פולקסווגן פרטיות.

בין המערכות המתקדמות נמצאת מערכת בקרת מחווה (gesture control) המאפשרת בקרה על פונקציות שונות באמצעות תנועות ידיים. הקוקפיט, ברמות גימור גבוהות, הוא גרסת פולקסווגן לקוקפיט הווירטואלי של אודי. בקרת המחווה מבוצעת באמצעות חיישני אינפרה אדום המותקנים מתחת למסך המגע שבקונסולה המרכזית.

מאז תחילת שיווק דור 7 של הגולף ייצרה פולקסווגן 3.2 מיליון יחידות של הדגם. בשנה האחרונה מורגשת ירידה חדה במכירות כלי רכב קומפקטיים לטובת קרוסאוברס ו-SUV בשווקים העיקריים בעולם והגולף תצטרך להתמודד עם מגמה זו.

בגרמניה ניתן יהיה להתחיל בהזמנת מכוניות בדצמבר כאשר מחירי הגרסאות השונות, למרות החידושים, יהיו ללא שינוי.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!