מכירות רכבי שטח זינקו ברבעון הראשון ומשכו אחריהם את שוק הרכב

אוטוניוז, 04.04.2016 – בחודש מרץ עלו על הכבישים 28,537 כלי רכב, גידול של 16.4% לעומת מרץ 2015. ברבעון הראשון של 2016 עלו לכבישים 90,607 כלי רכב חדשים גידול של 13.3% בהשוואה לשנה הקודמת.

מותג יונדאי (כלמוביל) ממשיך להוביל את טבלת המסירות עם 13,138 יחידות לרבעון (29.5%+), לפני קיה (טלקאר) עם 10,673 כלי רכב (18.9%). במקום השלישי מדורגת טויוטה (יוניון מוטורס) שהציגה גידול מתון יחסית, 14.8%, ואחריה סקודה (צ'מפיון מוטורס) עם זינוק של 48.5% במסירות ל-6,971 כלי רכב, (לא כולל מוניות). מאזדה (דלק מוטורס) מדורגת במקום השלישי עם מסירות של 7,060 כלי רכב ((15.1%-).

גידול ניכר רשמו מותגי פיג'ו (לובינסקי) וסיטרואן (לובינסקי) עם מסירות של 1,193 כלי רכב (73.6%+) ו-2,597 כלי רכב (52.8%+) בהתאמה. מכירות פורד (דלק מוטורס) החלו להתאושש עם זינוק של 86.7% ל-1,373 מכוניות לרבעון.

בקרב מותגי הפרימיום אודי (צ'מפיון מוטורס) ממשיכה להוביל עם 1,768 כלי רכב (32.7%+) לפני מרצדס-בנץ (כלמוביל) שמסרה 1,431 מכונית (88.8%+). ב.מ.וו (דלק מוטורס) מדורגת שלישית עם מסירות של 1,090 יחידות (15.8%+).

רכבי השטח ממשיכים להתחזק

רכבי השטח המשיכו להתחזק גם ברבעון הנוכחי עם גידול של 75.1% במסירות שהסתכמו ב-20,412 יחידות והיוו פלח שוק של 22.5%. הגידול הרב ביותר במסירות רכבי שטח נרשם אצל סוזוקי (מכשירי תנועה) עם 1,127 יחידות (330%+) ואחר כך שפולקסווגן (צ'מפיון מוטורס) מסרה 120 רכבי שטח (263%+). אולם חלק המותג הבולט ביותר בשוק היה יונדאי שמסירות רכבי השטח שלו זינקו ב-184% ל-4,354 כלי רכב לרבעון.

כלמוביל ממשיכה להוביל

כלמוביל ממשיכה להוביל את יבואניות הרכב עם מסירות של 19,201 כלי רכב ופלח שוק של 22.2%. במקום השני מדורגת צ'מפיון מוטורס עם 13,812 יחידות ופלח שוק של 15.20%. טלקאר, יוניון מוטורס ודלק מוטורס סוגרות את החמישיה הראשונה עם 12%, 11.6% ו-10% בהתאמה.

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, מסרה ברבעון 20 מכוניות, 17 מהן מזראטי ו-3 פרארי.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*