מיזם שיווקי אינטרנטי ראשון לאופל מאז רכישת המותג ע”י PSA

  • אופל תפעיל חנות קטנה למכירת מכוניות בתוך מרכז מסחרי.
  • במקביל תקים אתר ייעודי שדרכו ניתן יהיה לבנות את המכונית ולהזמינה.
  • בשלב הראשון תפעל חנות אחת במרכז שטוטגרט.

אוטוניוז, 15.08.2017 – אופל, מותג המכוניות הגרמני שעבר לאחרונה לבעלות קבוצת פיג’ו-סיטרואן, יצא בחודש הבא בקונספט שיווקי חדש, CAYU, קיצור ל-Car for You. הקונספט, שבשלב ראשון ייושם באתר אחד, אחד יבוסס על רכישה אינטרנטית לצד חנות קטנה, בגודל 170 מ”ר שתמוקם במרכז מסחרי בשם מילאנו במרכז שטוטגרט. לקוחות יוכלו לרכוש את המכונית באינטרנט דרך אתר יעודי CAYU.com או לבצע את הרכישה בחנות. מחוץ לחנות, במרכז שטוטגרט יחנו גם מכוניות מבחן לטובת הלקוחות הפוטנציאלים. “רכישת מכונית לא יכולה להיות יותר אגבית, מודרנית יותר וקלה יותר,” הסבירה בהודעה לעיתונות טינה מולר, מנהלת השיווק של המותג.

“אנשים במטרופולין רגילים לעשות הכל במרכז. פיתחנו חוויית קנייה ספציפית לצרכים של לקוחות אלה בעידן הדיגיטליזציה, תוך שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר”, אמר יורגן קלר, הבוס של אופל גרמניה.

חוויית הקניה, מסבירה אופל צריכה להיות אינטואיטיבית. חלק ניכר מהקניות יבוצעו בליסינג ויאפשרו את רכישת המכוניות החדשות ע”י קהל צרכנים צעיר יותר. מכונית יסופקו תוך שבועיים מהזמנתן וניתן יהיה להחזיר את המכונית תוך 30 יום מהמסירה.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!