מובילאיי ופוינטר טלוקיישן השלימו התקנת אלפי מערכות התראה וניתור בכלי רכב בניו יורק

  • המערכות הותקנו במכוניות המשמשות לתחבורה שיתופית בניו יורק סיטי.
  • המערכת של מובילאיי תספק התראה על מצבים מסוכנים וזו של פוינטר טלוקיישן תעקוב אחרי מאפייני הנהיגה.
  • מובילאיי מגדילה את המאמצים בשיווק מוצריה לשוק האפטרמרקט.

אוטוניוז, 18.02.2017  מובילאיי השלימה התקנת 4,500 מערכות התראה ומניעת תאונות בכלי רכב המשמשים לתחבורה שיתופית בניו יורק סיטי ונהגיהם עושים, בין היתר, שימוש באפליקציות של חברות כאובר וליפט. פרויקט זה מבוצע ע”י מחלקת האפטרמרקט של החברה והוא מיועד להגדיל את היקף הפעילות של החברה בסגמנט השוק הזה.

הפרויקט מבוצע בשיתוף Atlas Financial Holdings Inc., מבטחת של תחבורה. המכוניות מצוידות גם במערכת Pointer Telocation של חברת פוינטר הישראלית המאפשרת מעקב אחרי מאפייני הנהיגה של הנהגים. פוינטר טלוקשיין דיווחה על הפרויקט בחודש שעבר וציינה שבמסגרתו יותקנו 4,000 מערכות.

לפי התיאור בהודעה לעיתונות שפרסמה מובילאיי למכוניות המצוידות במערכת אין מאפיינים של נהיגה אוטונומית, אולם המערכת של מובילאיי תספק התראות שנועדו להסב את תשומת לב הנהג למצבים מסוכנים מתהווים.

ניסיון להגדיל את האפטרמרקט

בשנים האחרונות, מאז החלה מובילאיי לשווק את מערכותיה באופן אינטנסיבי ל-OEMs, חלה ירידה גדולה באחוז מערכות האפטרמרקט שהיא משווקת. בשנה האחרונה חלה התאוששות בסגמנט זה, בעיקר הודות להתקנה מאסיבית של מערכות מובילאיי ע”י יבואנית הרכב בישראל, הנהנות מזיכוי במס המתאפשר בגין התקנת מערכת בטיחות זו. לאוטוניוז נודע שעלות מערכת של מובילאיי ליבואניות הרכב בישראל עומדת על 1,300-1,500 ש’, סכום הזהה לזיכוי ממנו נהנות יבואניות הרכב בגין התקנת ציוד בטיחותי זה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*