מאיר השיקה את הסיוויק החדשה עם מנועים עוצמתיים ופלטפורמה חדשה

  • הדגם הושק בגירסת חמש דלתות בלבד.
  • שני מנועי טורבו בהספקים גבוהים.
  • שתי רמות גימור ואיבזור בטיחותי מתקדם מקיף.
הונדה סיוויק דור עשירי (הונדה)
הונדה סיוויק דור עשירי (הונדה)

אוטוניוז, 27.06.2017 – חברת מאיר השיקה אתמול (ב’) את הדור העשירי של ההונדה הסיוויק. הדגם הושק עם שני מנועי טורבו בנזין, 1.0 ל’ ו-1.5 ל’ עם תיבות הילוכים ידנית ורציפה ושתי רמות גימור.

הונדה, חברה שגאוותה היתה תמיד על מנועים, הציגה מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1.0 ל’ עם 129 כ”ס/5,500 סל”ד ו-18.4 קג”מ ב-1,700 סל”ד בגירסה האוטומטית כאשר בגירסה הידנית, הספורטיבית יותר המומנט עומד על 20.4 קג”מ. למנוע ה-1.5 ל’ VTEC הספק 182 כ”ס/6,000 סל”ד ומומנט 22.4 קג”מ/1,700 סל”ד.

בשלב הראשון הסיוויק החדש משווק בגירסת האצ’בק חמש דלתות. הדגם מבוסס על פלטפורמה חדשה, המתוארת ע”י היצרנית כגלובלית. בסיס הגלגלים צמח ב-100 מ”מ ל-2,700  מ”מ, מידת בסיס הגלגלים הסטנדרטית למכוניות קומפקטיות. אורך הדגם 4,520 מ”מ. נפח תא המטען משתנה בהתאם לסוג המנוע, תופעה חריגה בתעשיה. נפח תא המטען של גירסת ה-1.0 ל’ הוא 414 ל’ וזה של ה-1.5 ל’ 356 ל’ בלבד, תוצאת תכנון שונה של מערכת הפליטה.

בשנת 2016 נמכרו בישראל 2,734 מכוניות מדגם הסיוויק, גידול של 14.7% בהשוואה ל-2015. הדגם דורג במקום ה-30 בפופולאריות.

הדגם ישווק בשתי רמות גימור, קומפורט וספורט, שתיהן מצוידות בציוד בטיחות מודרני.

מחירים:

מנוע טורבו בנזין 1.0 ל’ יד’ קומפורט – החל מ-121,000 ש’.

מנוע טורבו בנזין 1.0 ל’ אוט’ קומפורט – החל מ-131,000 ש’.

מנוע טורבו בנזין 1.5 ל’ אוט’ ספורט החל מ-145,000 ש’.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*