- הדגם הושק בגירסת חמש דלתות בלבד.
- שני מנועי טורבו בהספקים גבוהים.
- שתי רמות גימור ואיבזור בטיחותי מתקדם מקיף.
אוטוניוז, 27.06.2017 – חברת מאיר השיקה אתמול (ב’) את הדור העשירי של ההונדה הסיוויק. הדגם הושק עם שני מנועי טורבו בנזין, 1.0 ל’ ו-1.5 ל’ עם תיבות הילוכים ידנית ורציפה ושתי רמות גימור.
הונדה, חברה שגאוותה היתה תמיד על מנועים, הציגה מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1.0 ל’ עם 129 כ”ס/5,500 סל”ד ו-18.4 קג”מ ב-1,700 סל”ד בגירסה האוטומטית כאשר בגירסה הידנית, הספורטיבית יותר המומנט עומד על 20.4 קג”מ. למנוע ה-1.5 ל’ VTEC הספק 182 כ”ס/6,000 סל”ד ומומנט 22.4 קג”מ/1,700 סל”ד.
בשלב הראשון הסיוויק החדש משווק בגירסת האצ’בק חמש דלתות. הדגם מבוסס על פלטפורמה חדשה, המתוארת ע”י היצרנית כגלובלית. בסיס הגלגלים צמח ב-100 מ”מ ל-2,700 מ”מ, מידת בסיס הגלגלים הסטנדרטית למכוניות קומפקטיות. אורך הדגם 4,520 מ”מ. נפח תא המטען משתנה בהתאם לסוג המנוע, תופעה חריגה בתעשיה. נפח תא המטען של גירסת ה-1.0 ל’ הוא 414 ל’ וזה של ה-1.5 ל’ 356 ל’ בלבד, תוצאת תכנון שונה של מערכת הפליטה.
בשנת 2016 נמכרו בישראל 2,734 מכוניות מדגם הסיוויק, גידול של 14.7% בהשוואה ל-2015. הדגם דורג במקום ה-30 בפופולאריות.
הדגם ישווק בשתי רמות גימור, קומפורט וספורט, שתיהן מצוידות בציוד בטיחות מודרני.
מחירים:
מנוע טורבו בנזין 1.0 ל’ יד’ קומפורט – החל מ-121,000 ש’.
מנוע טורבו בנזין 1.0 ל’ אוט’ קומפורט – החל מ-131,000 ש’.
מנוע טורבו בנזין 1.5 ל’ אוט’ ספורט החל מ-145,000 ש’.
כותרות היום
- דו”ח מסירות משאיות 11/2020 / גידול במסירות בנובמבר, התחזקות ניכרת במשאיות כבדות
- משאיות / מסירות לפי מותגים, משקלים 01-11/2020
- מסלול ניסויים / נתיבי איילון תחנוך משטח ניסויים לכלי רכב אוטונומיים באשדוד
- השקה מקומית / צ’מפיון מוטורס משיקה מתיחת פנים ל-A5, RS5
- דיימלר / מוכרת את מפעל סמארט ל-Ineos, תייצר כלי רכב לשטח
- מרצדס וואנים / קונספט חדש ל-eSprinter, בישראל מאמצע 2021 אם המיסוי יותאם
תגובה