לובינסקי השיקה את הפיג’ו 308 GTI, תנסה לכבוש את פלח הספורטיביות

  • אחרי שנים של העדרות מהסגמנט פיג’ו חוזרת עם דגם GTI.
  • מנוע טורבו 1.6 ל’ עם 270 כ”ס ותיבת הילוכים ידנית.
  • סגמנט זעיר בשוק הישראלי שה-308 GTI תנסה להגדיל.
פיג'ו 308 GTI (יח"צ)
פיג’ו 308 GTI (יח”צ)

אוטוניוז, 05.03.2017 – קבוצת לובינסקי השיקה ביום חמישי האחרון את הפיג’ו 308 GTI, מכונית הגירסה הספורטיבית של ה-308, הממשיכה את מסורת דגמי ה-GTI של היצרנית הצרפתית שהופיעו החל בשנות ה-80′. לגירסה החדשה מנוע 1.6 ל’ מוגדש טורבו, 270 כ”ס ו-33.6 קג”מ המועברים לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות ודיפרנציאל מוגבל החלקה מדגם Torsen. הדגם עבר התאמה לשימושים ספורטיביים. המתלה הונמך ב-11 מ”מ ואביזריו הותאמו לפעילות מאתגרת יותר. דיסקי הבילום הקדמיים הוגדלו ל-380 מ”מ והקאליפרים חוזקו. הגלגלים גדולים יותר, 19 אינצ’.

עוצמת המנוע שופרה באמצעות הזרקת דלק בלחץ גבוה, 200 באר. הבוכנות עשויות אלומיניום מחושל הן קלות יותר ומקוררות ע”י מערכת התזת שמן כפולה כשגם רכיבים נוספים חוזקו. מצנן ביניים לכל רוחב חזית כלי הרכב מופקד על צינון התערובת הנדחסת לתאי הבעירה.

עם משקל יבש של 1,205 ק”ג ה-308 GTI מזנקת מעמידה ל-100 קמ”ש ב-6 שניות ומהירותה המרבית 250 קמ”ש.

דוגמת צביעה בשני צבעים (יח"צ)
דוגמת צביעה בשני צבעים (יח”צ)

הדגם ישווק בשתי דוגמאות צביעה, האחת בצבע אדום והשניה בשני צבעים, אדום מלפנים ושחור בשליש האחורי, סגנון המכונה Coupe France.

יריבתה העיקרית והיחידה של ה-308 GTI היא הפולקסווגן GTI. בשנה שעברה נמכרו בפלח שוק זה 37 מכוניות בלבד ולובינסקי מבקשת לא רק להגדיל את הפלח אלא גם לכבוש אותו. “החלטנו שאנחנו רוצים להיות שחקן חזק בשוק בגלל המותג,” אמר דני שביט, מנכ”ל לובינסקי.

מחירים:

308 GTI – החל מ-189,900.

308 GTI בשני צבעים – החל מ-199,900 ש’.

תוספת גג זכוכית – 9,900 ש’.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!