הפיקס היומי: אלונסו ינסה להשכיח את העונה הדלה של מקלארן באינדי 500

  • הערב יזנק אלונסו מהמקום החמישי לאינדי 500 מהמקום החמישי על הגריד.
  • הסיכוי לנצח אולי אינו גדול, חסר ניסיון, אבל אלונסו מבטיח לתת הכל.
  • המעבר החד פעמי לאינדי 500 יצר התעניינות עצומה במרוץ.
פרננדו אלונסו בצילום מהמסלול בברצלונה בגרנד פרי הספרדי. באינדיאנפוליס הזדמנות לחזור למרכז הבמה (מקלארן)
פרננדו אלונסו בצילום מהמסלול בברצלונה בגרנד פרי הספרדי. באינדיאנפוליס הזדמנות לחזור למרכז הבמה (מקלארן)

אוטוניוז, 28.05.2017 – בעוד מספר דקות יזנק פרננדו אלונסו לאינדי 500 במה שנראה עד כה כהצלחה התקשורתית הגדולה ביותר של הספורט המוטורי ב-2017, הדילוג למרוץ אחד של אלונסו לאינדי 500 כשהוא מחמיץ את המרוץ הזוהר ביותר של עונת הפורמולה 1, הגרנד פרי של מונקו. “ידעתי שזה יהיה גדול, לא ידעתי שזה יהיה כל כך גדול,” אמר זאק בראון, מנהל מקלארן, בראיון לערוץ טלוויזיה אמריקני.

אלונסו החמיץ היום את הגרנד פרי של מונקו, מעשה שהניב לו לא רק מקום חמישי על הגריד בבריקיארד, ואולי אפילו נצחון, אלא גם מנע ממנו מלזנק מהפיטס לגרנד פרי של מונקו, כפי שקרה למחליפו למרוץ אחד, ג’נסון בטון, אחרי עוד תקלה מתסכלת במנוע ההונדה.

לא ברור כמה עניין עוררה השתתפותו של אלונסו בקרב הקהל האמריקני, אבל מה שברור הוא שאוהדי הפורמולה 1 פתאום גילו מחדש את האינדי 500 ורבים מהם יכוונו היום את שעוניהם למה שנהוג לכנות אירוע הספורט השנתי ההמוני ביותר, עם 400,000 צופים ומעלה.

 

לא ציפיתי לתגובה כזאת אמר אלונסו, וציין את קבלת הפנים מאנשי האינדיקאר. היה לנו החזון של האופן כיצד להרחיב את המוכרות של המותג ולמרות שזה היה רק חודשיים לפני המרוץ החלטנו ללכת על זה, אמר אלונסו לערוץ טלוויזיה אמריקני.

אלונסו ציין שכבר זמן רב הוא חשב לעשות משהו כזה. “כדי להיות נהג טוב יותר אני צריך לנהוג בכל מכונית,” הוא אמר וציין שהמכונית שונה לגמרי. המכונית מכוונת לפניות שמאליות ולכן צריך למשוך קצת ההגה ימינה כשנוסעים ישר, אמר אלונסו.

באינדיקאר, אמר אלונסו, אתה מתמודד עם סייקטבורד על המים, אתה מנהל את היגוי היתר של המכונית, אם ייוצר תת היגוי תסיים בספין. זו רגישות אחרת. זה שונה מפורמולה 1, שבה אתה בולם בחדות לפני הפניה ומאיץ מחוץ לפני ואז צריך לשלוט במכונית.

נצחון אינו המטרה העיקרית, אמר אלונסו. אני רוצה לחוות את זה, אבל נצחון, ריאליסטית אני יודע שיש לי סיכוי קטן יותר מאשר אחדים מידידי. אבל אני אנסה לנצח.

ואז, אם הוא ינצח 24 השעות תהיה המטרה הבאה.

אבל פורמולה 1, סיכם אלונסו, היא מעל לכל.

“אינדיקארס אלה מהירויות משוגעות ואני מבין למה הוא רוצה להתחרות בזה, הוא רוצה להתחרות,” אמר לואיס המילטון, שהסתייג במידה מסוימת מהניסיון.

אבל עבור אלונסו זה מוצא מעונה ללא תכלית בפורמולה 1. אנחנו לא יודעים מה קרה מאחורי הקלעים, כיצד עלה הרעיון, אבל בראון, הבוס של מקלארן, אמר שהנושא אושר כמעט ברגע שהרעיון עלה.

על המכונית הכתומה של אלונסו מתנוססים הלוגואים של הספונסרים של קבוצת הפורמולה 1 ובראון אמר שהם לא יחויבו בתשלום עבור ההופעה הבלתי מתוכננת הזו, מאחר שביצועיה של מקלארן על מסלולי הפורמולה 1 אינם כמצופה וההשתפות באינדי 500 היא גם פיצוי עבורם.

עכשיו רק נותר לאלונסו לנצח ולעשות את הצעד השני לעבר הטריפל קראון, נצחון בכל שלושה המרוצים המפורסמים והותיקים ביותר, האינדי 500, מונקו גרנד פרי ו-24 השעות של לה מאן. עד היום רק גרהאם היל ניצח בשלושה המרוצים שכל כך שונים האחד מהשני. אלונסו שואף להיות השני.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!