היסטוריה: לראשונה מותג מאזדה זוכה לשירות יחסי ציבור מקצועי

  • UNIK יעשה את יחסי הציבור של מאזדה ופורד ויסיים את פעילותו עם UMI.
  • בכל שנות ההצלחה הגדולה למאזדה מעולם לא היה שירות יחסי ציבור.

אוטוניוז, 16.11.2016 (עודכן ב-19:30) – אירוע היסטורי התרחש היום, כאשר בתאי הדואר של כתבי הרכב נחת אימייל המבשר על חשיפתה העולמית של המאזדה CX-5. הלוגו על ההודעה היה של משרד יחסי הציבור UNIK, שנבחר לאחרונה לעשות את יחסי הציבור של מותגי מאזדה ופורד בדלק מוטורס. בכל שנות עלייתה והצלחתה ועד לנפילתה היחסית, דלק מוטורס, בניהולו של גיל אגמון עד לתחילת השנה, מעולם לא העסיקה יחסי ציבור עבור מאזדה. אולם מי שהיתה היבואנית הגדולה בישראל במשך יותר מעשור, והדרדרה לאחרונה למקום השישי, החליטה כנראה שהגיע הזמן לעבור למישור פעילות מקצועי יותר בתחום יחסי הציבור ושכרה  את שירותיו של משרד יחסי הציבור UNIK. בתחילת החודש החלה UNIK לדברר את מותג מאזדה ובחודש הבא גם מותג פורד יצטרף לתיק. UNIK שייצגה בשנים האחרונות את UMI תסיים שיתוף הפעולה בין השתיים בסוף החודש.

בכל אותן שנים של הצלחה חסכה דלק מוטורס בהוצאות משרד יחסי ציבור כשאת יחסי הציבור שבכל זאת ניתנו לעיתונאי הרכב ניהל עבור הקבוצה יואב חפץ, שכיהן כסמנכ”ל שיווק בחברה במשך כ-30 שנה ופרש לפני מספר שנים. כעת נראה ששחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס, ויוגב וייס, שהחליפות בתפקיד, החליטו שהגיע הזמן לגייס משרד יחסי ציבור.

יוגב וייס, מסר שההחלטה להתחיל ולעבוד עם משרד יח”צ איננה קשורה כלל למכירות “אלא נובעת מכך שכמות כתבי הרכב גדלה וכך גם מהירות העבודה והדינמיות, ואין לנו יכולת כבעבר לספק להם מענה מהיר ומיידי.” לפני הבחירה במשרד התקיים מכרז ובמהלכו נפגשו אנשי דלק מוטורס עם מספר מספר משרדים ולבסוף נבחר UNIK.

המותג השלישי של דלק מוטורס, ב.מ.וו, זוכה ליחסי ציבור של משרדו של רני רהב.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!