דיווח: מובילאיי חוברת לאינטל לפתח מערכת נהיגה אוטונומית לב.מ.וו

אוטוניוז, 30.06.2016 – אינטל ומובילאיי משתפות פעולה כדי לפתח מערכת למכונית אוטונומית עבור ב.מ.וו, כך מדווחת היום (ה’) סוכנות בלומברג. ביום שישי אמורים בכירים מהחברות להציג את היוזמה באופן פומבי.

אינטל, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, נכנסה באיחור לתחום הנהיגה האוטונומית ומפגרת אחרי חברות כמו NXP ואינפיניון. לפי דו”ח שפרסמה חברת Semicast Research, אינטל אפילו לא נמצאת בעשיריה הראשונה של הוונדורים המספקים מוליכים למחצה לתעשיה. היקף המכירות של סמיקונדקטורס לתעשיית הרכב ב-2015 הסתכם ב-28.2 מיליארד ד’.

עבור מובילאיי יש בכך שיתוף פעולה חדש עם יצרנית הצ’יפים הגדולה בעולם. עד כה החברה פעלה באופן הייברידי כיצרנית SoC כאשר היא פיתחה הן את הצ’יפ והן את התוכנה (האלוגריתם) הייחודית לפיענוח תמונה. את הצ’יפים היא פיתחה בשיתוף STMicroeletronics, שגם מייצרת אותם עבורה. כיצרנית צ’יפים אינטל היא מתחרה של ST ובעלת יכולת גבוהה בפיתוח מוליכים למחצה. כעת מובילאיי מתחילה לעבוד עם אחת ממתחרותיה של ST.

בשנים האחרונות אחד הלקוחות הבולטים ביותר של מובילאיי היה מותג אודי, שעליו גם הותקנה מערכת הנהיגה האוטונומית הראשונה של החברה. למובילאיי אחיזה לא קטנה  בתעשיית הרכב הגרמנית, המנסה להקדים את תעשיות הרכב המתחרות במרוץ למכונית האוטונומית. כעת נדמה שרק דיימלר, המייצרת את דגמי מרצדס-בנץ ושהשיקה לאחרונה את ה-E קלאס החדשה, אותה היא מגדירה כמכונית בעל היכולת האוטונומית הגבוהה ביותר, עדיין אינה משתפת פעולה עם מובילאיי.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!