דטרויט 2017: בחזרה לעבר ג'יפ תייצר את הגרנד ואגוניר בגוף לא אחוד

  • ג'יפ משנה כיוון ובמקום לשדרג את המותג לפרימיום תמשיך להתחרות עם יריבותיה המסורתיות.
  • קרייזלר תשקיע מיליארד דולר באזור דטרויט ותגייס 2,000 עובדים.
  • טראמפ מברך על ההחלטה.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי Summit בתערוכת ניו יורק 2016 (ניוזפרס)
ג'יפ גרנד צ'ירוקי Summit בתערוכת ניו יורק 2016. הדור הבא ייוצר בטכנולוגיה הישנה (ניוזפרס)

אוטוניוז, 10.01.2017 – ג'יפ, מותג רכבי השטח של קבוצת פיאט-קרייזלר, ייצר את הגרנד ואגוניר החדש בטכנולוגיה ישנה, body-on-frame. בעבר הודיעה החברה על כוונתה לייצר את הדגם החדש בשיטת מונוקוק, כשם שעושים כל יצרני מכוניות הפרימיום ולשדרג את רמות המחירים של הדגם כדי שיתחרה נגד מותגי פרימיום. את השינוי בתוכנת חשף סרג'יי מרקיונה, הבוס של FCA בשיחה עם עיתונאים בשולי תערוכת המכוניות של דטרויט, דיווח האוטומוטיב ניוז. בסוף נובמבר האחרון אמר מייק מאנלי, הבוס של ג'יפ, תוכנית להתחרות בריינג' רובר עם כלי רכב שמחירו 140,000 ד', יותר מכפול מהמחיר של הג'יפ היקר ביותר.

הגרנד ואגוניר ייוצר במפעל בדטרויט בו מיוצר היום הפיקאפ ראם, כך שיתכן ששני כלי הרכב יחלקו שאסי משותף ורכיבים נוספים. FCA הודיעה אתמול על השקעה של מיליארד דולר בארה"ב ותוספת של 2,000 מקומות עבודה חדשים, הודעות שבוודאי שימחו את הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ שבשני ציוצים ששיחרר אתמול שיבח את פורד וקרייזלר על הרחבת פעילותן בארה"ב.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*