ג’נסיס, מותג היוקרה החדש של יונדאי, הציג בניו יורק קונספט ראשון

ג'נסיס קונספט עם גריל גדול ממדים ופנסים צרים (ניוזפרס)
ג’נסיס קונספט עם גריל גדול ממדים ופנסים צרים (ניוזפרס)

אוטוניוז, 03.04.2016 – קבוצת יונדאי מעתיקה דף מסיפור ההצלחה של תעשיית הרכב היפנית ומפתחת מותג חדש, ג’נסיס (Genesis) שיתחרה בסגמנט הפרימיום הבינלאומי. כמו ליריבותיה היפניות גם ליונדאי התחרות מול המשולש הגרמני ב.מ.וו-מרצדס בנץ-אודי לא תהיה פשוטה ולפחות בשלב ראשון נראה שהתחרות העיקרית שלה יהיו האקורה של הונדה והאינפיניטי של ניסאן, שני מותגי פרמיום של קבוצת הרכב היפניות הגדולות, שלא הצליחו לשחזר את הצלחת הלקסוס של טויוטה.

את המסע המפרך הזה חנכה יונדאי בתערוכת ניו יורק הנערכת החודש, עם הצגת דגם קונספט של הג’נסיס שתוכנן ע”י פטר שרייר, נשיא בקבוצת יונדאי ואחראי על העיצוב.

[Best_Wordpress_Gallery id=”17″ gal_title=”גנסיס קונספט”]

(תמונות: ניוזפרס)

במבט ראשון הג’נסיס הייבריד ספורט סדאן קונספט, המייצגת דגם שיתחרה מול ב.מ.וו 3 ומרצדס C קלאס, בולטת בגריל הגדול וההצהרתי, המזכיר את הגריל שאימצה אודי בתקופתו של שרייר, המגדיר את כלי הרכב כמשתייך על סגמנט הפרמיום. במבט מהצד בולטים קווים עגולים, במקום קווי סדאן קלאסיים, עם גלישה מתונה מהגג אל עבר מכסה תא המטען. חלונות הצד גבוהים וצרים, ידיות הדלתות אינן נראות (ואולי גם אינן קיימות?) ומאחורי הגלגלים הקדמיים בולטים פתחי יציאת אויר. יחידות התאורה הקדמית והתאורה האחורית הן צרות מאד. כל המאפיינים האלה מתאימים למכונית קונספט, יש האומרים אבטיפוס, אבל הם יעברו שינויים עד שיוצג הדגם לייצור סדרתי. מה שלא יעבור שינוי הוא סמל המכונית, שבמבט על מזכיר את זה מותג מכוניות הספורט הבריטי, אסטון מרטין.

יחידת הכח במכונית התצגוה היתה הייברידית עם מנוע 2.0 ל’ 4 ציל’ ו-242 כ”ס שהועברו לגלגלים דרך תיבת הילוכים אוט’ 8 מהירויות, שהוצג בתערוכה. ליצור הסדרתי הג’נסיס תצטרך להגיע עם מנוע גדול יותר ולא הייברידי, כדי להתחרות בהצלחה מול יריבותיה הגרמניות.

ג’נסיס לא פרסמה תאריכי יעד לתחילת שיווק המכונית, אולם החברה אמרה שהיא מתכננת השקה של מכונית לוקסוס, רכב שטח וקרוסאובר.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!