ג’נסיס השלימה את מגוון מכוניות הנוסעים עם השקת ה-G70

  • מותג הפרימיום של יונדאי הציג היום את מכונית הבסיס שלו ה-G70.
  • תשווק עם מנועי טורבו בגרסאות הנעה אחורית ולכל הגלגלים.
  • בשנים הבאות ישיק המותג דגמי קרואובר/רכבי שטח.
לוק דונקרוולקה, מנהל הסטודיו לעיצוב של יונדאי מציג את ה-G70 (יונדאי)

אוטוניוז, 15.09.2017 – ג’נסיס, מותג הפרימיום המתחיל של קבוצת יונדאי, השיק היום (ו’) את ה-G70 הדגם הבסיסי של המותג, שאמור להתחרות בב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס, אודי A4 ודגמים נוספים בקטגוריה.

הגרסה החזקה ביותר תצויד במנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.3 ל’ והספק 370 כ”ס. גרסת הבסיס תצויד במנוע טורבו בנזין 2.0 ל’ הספק 252 כ”ס ותהיה גם גרסת טורבו דיזל עם מנוע 2.2 ל’ והספק 202 כ”ס. כל הגרסאות ישווקו עם הנעה אחורית או הנעה לכל הגלגלים (AWD). מכירות ה-G70 יתחילו ב-20 בספטמבר בדרום קוריאה ומכירות בארה”ב צפויות להתחיל באמצע השנה הבאה כדגם 2019.

“הג’נסיס G70 הוא ההפגנה האחרונה של המסירות שלנו לספק כלי רכב חדשניים, מוכווני קהל הלקוחות,” אמר בהודעה לעיתונות סגן נשיא קבוצת יונדאי, ד”ר ונג-צ’ול יאנג.

לי סאנג-יופ מנהל העיצוב בג’נסיס ולוק דנקרוולקה, מנהל מרכז העיצוב של ג’נסיס אמרו שהעיצוב החיצוני של ה-G70 מספק “אלגנטיות אתלטית”, שמציגה צללית פלואידית עם קו פרבולי המחבר את החלק הקדמי והאחורי של המכונית.

אחרי ה-G90 וה-G80 ה-G70 משלים את סדרת דגמי המכוניות הפרטיות של ג’נסיס. עד 2021 מתכננת החברה להשיק שלושה דגמי קרסואובר/דגמי שטח חדשים שיאפשרו לה להתחרות גם בסגמנטים שעוברים כעת צמיחה מואצת בשווקים העולמיים.

ה-G70 משלבת מערכות סיוע לנהג כגון ‘סיוע נהיגה בכביש מהיר’ (HDA), תשעה כריות אוויר רגיל ופונקציונליות אקטיבית של מכסה המנוע. מוטמעת בה רמה גבוהה של קישוריות עם טכנולוגיית זיהוי קול מבוסס שרת, העושה שימוש בפלטפורמת האינטליגנציה המלאכותית של Kakao Corp.

ג’נסיס משווקת את מכוניותיה בדרום קוריאה, ארה”ב, רוסיה והמזה”ת. שיווק באירופה נמצא בתוכניות לטווח הבינוני ויתכן שלשם כך תפתח גם גרסת סטישן. ה-G70 תקבל גרסת קופה החל ב-2020.

ג’נסיס הציגה את המכונית הראשונה של המותג, ה-G90 בנובמבר 2015 והמותג הושק בארה”ב באוגוסט שנה שעברה. עד יולי השנה נמכרו 20,689 כלי רכב של דגמי ה-G90 וה-G80. ה-G70 יוסיף למותג עוצמה ברמת מחירים נמוכה יותר, אבל הוא עדיין יסבול ממיעוט של גרסאות גוף ומנועים בתחרות מול יצרניות הפרימיום הגרמניות ומתחרותיהן היפניות, שבראשן לקסוס, מותג הפרימיום של קבוצת טויוטה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!