ג’נבה 2016: מזראטי הציגה את הלבנטה, שני מנועי בנזין, אחד דיזל והנעה כפולה

אוטוניוז, 01.03.2016 – באיחור של מספר שנים, אולם עדיין לא באיחור טרמינאלי, חשפה היום (ג’) מזראטי את רכב השטח הראשון שלה, Levante. כלי הרכב מבוסס על פלטפורמת הגיבלי, ויגיע עם שלושה מנועים, שני בנזין טורבו ואחד דיזל טורבו. גרסת ה-S מצוידת במנוע V6, בעל הזרקת דלק ישירה, GDI, 3.0 ל’, שני מגדשי טורבו, שהספקו 424 כ”ס והוא מאיץ את המכונית ל-100 קמ”ש כמכונית ספורט ב-5.2 שנ’ ומהירות מרבית 261 קמ”ש לא מעט בזכות מקדם גרר מצוין לקטגוריה, 0.31. למנוע גרסת הבנזין החלש, באותה תצוגה ונפח, הספק 354 כ”ס ומהירות מרבית 251 קמ”ש. הספק מנוע הדיזל V6 3.0 ל’ עומד על 271 כ”ס ומהירות מרבית 230 קמ”ש. כל הדגמים מגיעים עם תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות, הנעה כפולה ומערכת מתלה אויר כשלכולם 5 מושבים ותא מטען בנפח 580 ל’. חלק הקדמי של הלוואנט דומה למכונית הקונפסט Alfieri שהוצגה בג’נבה לפני שנתיים.

מקדם גרר נמוך, שני מנועי בנזין טורבו ואחד דיזל טורבו (מסראטי)
מקדם גרר נמוך, שני מנועי בנזין טורבו ואחד דיזל טורבו (מסראטי)

מזראטי נהנתה מתנופת מכירות ב-2014 אחרי הצגת הגיבלי, אולם בשנה שעברה מכירותיה חזרו ודעכו והלבנטה אמורה לספק תשובה לטווח ארוך יותר.הלבנטנהמגיעה אחרי שבנטלי הציגה בשנה שעברה רכב שטח ורכב שטח של רולס-רויס, המעדיפה להגדירו ככלי רכב “שחוצה כל קרקע” נמצא בפיתוח. אולם המתחרות העיקריות של הלבנטה צפויות להיות ב.מ.וו X5,, פורשה קאיין ודומותיהן.

מסראטי לוואנט (מסראטי)
מסראטי לוואנט (מסראטי)

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!