ב.מ.וו משקיעה באפליקציה לנסיעות משותפות

אוטוניוז, 25.05.2016 – ב.מ.וו, באמצעות קרן ההון סיכון שבבעלות החברה, i Ventures, השקיעה סכום לא ידוע בחברת Scoop Technologies מקליפורניה, ארה”ב, המפתחת של אפליקציית Scoop, לנסיעות משותפות (car pooling).

חברת i Ventures פועלת ממינכן ומניו יורק, ונכנסה כבר לשותפויות במספר אפליקציות. החברה הוקמה ב-2011 עם הון של 100 מ’ ד’ ובאותה שנה השקיעה כבר חמישה מיליון דולר באפליקציית MyCityWay. “באמצעות i Ventures אנחנו מסוגלים להשתמש במשאבים של קבוצת ב.מ.וו ולפעול במהירות ובזריזות של סטארטאפ,” אמר איאן רוברטסון, מנהל השיווק של קבוצת ב.מ.וו בפברואר 2011 עם ההודעה על ההשקעה ב-MyCityWay.

אחת האפליקציות שהחברה נכנסה לשותפות בהן היא Life360 המיועדת לשמירה על קשר בין חברים קרובים, לרוב המשפחה. אפליקציה זו שולבה במערכות האיפוטיינמנט ConnectedDrive ו-MINI connected של ב.מ.וו. אפליקציה אחרת היא JustPark המאפשרת הזמנה מראש של מקום חניה. האפליקציה, לדברי החברה היא אחת האפליקציות המובילות בתחום זה. אפליקציה נוספת שהחברה שותפה בה היא ChargePoint שאמורה להקל על טעינת כלי רכב בחשמל ואפליקציה דומה היא ChargeMater, שהיא האפליקציה המובילה בתחום הטעינה בבריטניה. Zendrive היא אפליקציה נוספת של-i Ventures יש בה עניין והיא מאפשרת את שיפור איכות הנהיגה באמצעות איסוף נתוני נהיגה וניתוחם. שימש בטכנולוגיה ניידת וביג דאטה מאפשר לדברי החברה אנליזות ממוקדות נהג ב”כלכלת הנהיגה לפי ביקוש”. בין לקוחותיה של אפליקציה זו, לדברי החברה, נמצאות חברות שיתוף נסיעות וספקי שירותים אחרים בתחום.

שתי אפלקיציות נוספות בפורטפוליו של i Ventures הן Moovit, לשילובי תחבורה ו-Zirx המספקת שירותי נהג (valet) לפי ביקוש.

ההודעה מהיום (ד’) של i Ventures על השקעה באפליקציית Scoop, מצטרפת לשתי ידיעות בתחום שיתוף הנסיעות ב-24 השעות האחרונות, שבהן פולקסווגן הודיעה על השקעה של 300 מ’ ד’ ב-Gett וטויוטה הודיעה על השקעה ושיתוף פעולה חדש עם אובר.

איאן רוברטסון, מנהל השיווק של ב.מ.וו, על i Ventures

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*