ב.מ.וו מאתגרת את מרצדס, תציג קונספט לסידרה 8, מגדילה את היקפי הייצור

  • בשנתיים הקרובות תשחרר החברה עשרות דגמים מחודשים בניסין להדביק את מרצדס-בנץ.
  • תגדיל את היקפי הייצור לשלושה מיליון כלי רכב בשנה.
  • סדרה 8 תושק ב-2018 עם דגם קופה.
טיזר לב.מ.וו סדרה 8 קונספט שיוצג בוילה ד'אסטה בסוף החודש (ב.מ.וו)
טיזר לב.מ.וו סדרה 8 קונספט שיוצג בוילה ד’אסטה בסוף החודש (ב.מ.וו)

אוטוניוז, 11.05.2017 – ב.מ.וו תנצל את אירוע המכונית הקלאסיות Concorso d’Eleganza Villa d’Este בסוף החודש להציג את דגם קונספט של סידרה 8, שהשקתו מתוכננת ל-2018. דגם הקונספט שיוצג משלב לדברי החברה “דינמיות בלתי מתפשרת ולוקסוס בן זמננו – התמצית של ב.מ.וו קופה מודרנית.”

סדרה 8 תבוסס על הפלטפורמה של סדרה 7, תיוצר במפעל בדינגולפינג  והיא אמורה למלא את חלל המחירים שבין סידרה 7 לבין רולס-רויס ראיית’, הדגם הזול של רולס-רויס, המותג הבריטי שבבעלות ב.מ.וו, באזור שמעל 150,000 יורו.

ב.מ.וו מנסה להדביק את הצלחת המרצדס S קלאס, שלפי חישובי החברה היא רווחית בשיעור של 30,000 יורו ליחידה ושווה לדיימלר הכנסות של מיליארד יורו בשנה יותר מאשר הכנסות סידרה 7, מדווח האוטו מוטור אונד ספורט. ב.מ.וו תשיק גרסת קונברטיבל לסדרה 8 ב-2019 או ב-2020. הדגם הראשון, פרויקט G15 יהיה ב.מ.וו 840i.

“ב.מ.וו סדרה 8 בונה על המסורת של מכוניות קפה לוקסוס ומוסיפה מכונית חלום אמיתית לקו המוצרים – פלח של קסם אוטומוטיבי טהור,” אמר בהודעה לעיתונות הראלד קרוגר, הבוס של ב.מ.וו. “סידרה 8 קופה תחזק את הטענה שלנו למובילות בסגמנט הלוקסוס. אני יכול לומר לכם היום שזו תהיה באמת קופה ספורט לוקסוס.”

הדגם החדש יצויד במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ל’ והספק 450 כ”ס. צריכת הדלק המשוערת תעמוד על 7.5 ל’/100 ק”מ הודות לשימוש בחומרים קלים בייצור המכונית. גרסת M8 תצויד במערכת הנעה כפולה ומנע שהספקו 600 כ”ס עד 620 כ”ס.

ב.מ.וו גם הבטיחה לעצמה את שמות הדגם 825, 830, 835, 840, 845, 860 ו-M850.

ב.מ.וו ייצרה סדרה 8 במשך עשור 1989-1999.

מגבירה את כושר הייצור

ב.מ.וו מתכננת להגביר את כושר הייצור מהקצב הנוכחי של 2.4 מ’ יחידות בשנה ל-3 מ’ יחידות בשנה, דיווח הנדלסבלאט, יומון כלכלי גרמני, במטרה לעקוף מחדש את מרצדס-בנץ כיצרנית הפרימיום הגדולה בעולם. עד לסוף 2018 מתכננת החברה השקה של לא פחות מ-40 שיעברו שיפורים ומתיחות פנים.

ב.מ.וו גראן לוסו של פינינפארינה, קונספט שהוצג ב-2013 בוילה ד'אסטה (ב.מ.וו)
ב.מ.וו גראן לוסו של פינינפארינה, קונספט שהוצג ב-2013 בוילה ד’אסטה (ב.מ.וו)

לפי הדיווח ב.מ.וו תכפיל את כושר הייצור בסין ל-600,000 יחידות בשנה ובארה”ב ומכסיקו תגדיל אותו ב-340,000 יחידות, ל-750,000 יחידות בשנה. ב.מ.וו תשים דגש על הגדלת כושר ייצור של SUV, תחום שאותו החברה הזניחה.

בנוסף לכך חברה תגדיל את גמישות מפעלי הייצור ביכולת בשימוש במנועי בעירה פנימית ומנועים חשמליים, בעידן שבו צפוי זינוק בשימוש במערכות הנעה חשמליות.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!